بامداد فردا رخ می‌دهد؛

نخستین حضور حدادی در NBA

حامد حدادی ملی پوش 18/2 متری بسکتبال کشورمان بامداد فردا به وقت ایران نخستین حضور رسمی خود در مسابقات لیگ حرفه ای NBA را با همراه با تیم «ممفیس گریزلیز» تجربه می کند.
کد خبر: ۲۱۲۲۸۰

به گزارش مهر، حدادی که دو ماه پیش به طور رسمی به باشگاه ممفیس گریزلیز آمریکا پیوست، طی روزهای گذشته در دیدارهای تدارکاتی همراه با این تیم به میدان رفته است.

وی و هم‌تیمی‌هایش در آخرین بازی تدارکاتی با نتیجه 90 بر101 مغلوب تیم «اورلاندو» شدند. آنها بامداد فردا به وقت ایران (امروز به وقت آمریکا) رقابت‌های رسمی خود در مسابقات NBA آمریکا را آغاز می کنند.

حامد حدادی در کنار بزرگانی مانند «مارک گسول» ملی‌پوش اسپانیایی نخستین حضور خود در لیگ حرفه‌ای آمریکا را تجربه می کند. «رودی گای» ، «مایک کانلی جونیور» و «مایو» نفراتی هستند که همراه با حامد حدادی و در راستای تصمیم مسئولان ممفیس گریزلیز برای ایجاد جوانگرای در ترکیب تیم بسکتبال باشگاه به این تیم پیوسته‌اند.

«حامد حدادی یک بسکتبالیست قدر در دفاع است». این نظر مسئولان تیم «ممفیس گریزلیز» است که دوست دارند یار ایرانی تیم‌شان مهارت خود را در کارهای تهاجمی نیز افزایش دهد.

مسابقات بسکتبال لیگ حرفه ای آمریکا NBA با شرکت 30 تیم در دو کنفرانس شرق و غرب برگزار می شود. حدادی و تیمش در کنفرانس غرب به رقابت با حریفان خود می پردازند.

ایران بعد از چین ، کره جنوبی و ژاپن چهارمین کشور آسیایی است که در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا صاحب نماینده است.

«یائومینگ» بازیکن معروف چینی است که در تیم «هوستن راکتس» بازی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها