کد خبر: ۲۱۱۰۹۳

امروزه دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که سنگ‌ها دارای خواص مغناطیسی و درمانی هستند، به همین دلیل از آنها در علوم طبی و صنعت استفاده می‌کنند.

سازگاری و ناسازگاری سنگ‌ها زمانی برای ما آشکار می‌شود که از آنها استفاده کنیم. به همین دلیل لازم است که سنگ‌ها را بشناسیم و از آنهایی که با طبع ماهمخوانی دارد، استفاده کنیم. این مطلب خواص درمانی سنگ‌ها را بازگو می‌کند.

الماس‌

یونانیان معتقدند استفاده از سنگ الماس به صورت گردنبند، تقویت کننده قلب است. همچنین اگر آن را به شکم ببندید، ناراحتی و مشکلات دستگاه گوارش را دور کرده و عمل هضم را آسان می‌کند.

یاقوت‌

یاقوت باعث رفع بی‌‌حسی و تنبلی و ضعف و ناتوانی می‌شود. این سنگ باعث تصفیه خون شده و جریان آن را افزایش می‌دهد. اگر این سنگ را به گردن بیندازید، آرامش بخش خواهد بود.

مروارید

مروارید اعصاب را تقویت کرده و نگرانی و اضطراب را از بین می‌برد. این سنگ بیماری‌های معده، قلب و جگر را نیز درمان می‌کند.

اگر دارای حساسیت‌های پوستی و جوش هستید می‌توانید از مروارید استفاده کنید؛ البته نباید خواص این سنگ را در درمان تهوع، بوی بد دهان و سردرد نادیده گرفت.

کهربا

کهربا در برطرف کردن آلرژی‌ها، التهابات مفاصل، استخوان درد و بیماری‌های مزمن نظیر رماتیسم، مفید و سودمند است. این سنگ باعث آرامش درونی نیز می‌شود.

زمرد

کسانی که از حالت تعادل روانی خارج می‌شوند می‌توانند از این سنگ استفاده کنند. این سنگ برای بیماری‌های قلب وکلیه، کیسه صفرا، دردهای ستون فقرات و رماتیسم نیز مفید است.

فیروزه‌

با استفاده از این سنگ شما می‌توانید اعتماد به نفستان را افزایش دهید. فیروزه عامل شادی و نشاط نیز هست.

اماتیست‌

اماتیست برای رهایی از درد خصوصا دردهای ناحیه سر و میگرن و فشارهای عصبی سودمند است. این سنگ غدد و هورمون‌ها را تقویت کرد و سوخت و ساز سلولی را افزایش می‌دهد.

سنگ نمک‌

این سنگ انرژی‌های منفی را دفع می‌کند و باعث یونیزه کردن هوا می‌شود. همچنین برای رفع خستگی، افسردگی، ایجاد آرامش و سلامتی نیز کمک کننده است. از سنگ نمک برای مشکلات تنفسی و گرفتگی سینوس‌ها نیز استفاده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها