بی.بی.سی: الکس فرگوسن، سرمربی تیم منچستریونایتد به تمجید از وین رونی پرداخت و گفت: ما می‌‌دانیم او خوب گل می‌زند. وقتی آمادگی‌اش را حفظ کند، بازی‌اش بهتر می‌شود. فرگوسن با اشاره به موفقیت رونی در بازی انگلیس و بلاروس که 2 گل زد، افزود: رونی حالا یک بازیکن پخته است، بنابر این بهتر و راحت‌تر گل می‌زند.
کد خبر: ۲۱۰۶۷۰

پای بالاک جراحی شد

آسوشیتدپرس: باشگاه چلسی تایید کرد میشائیل بالاک برای رفع مشکل عصب پای راستش، تحت عمل جراحی قرار گرفت. دکتر برایان پزشک باشگاه چلسی گفت: عمل جراحی روز جمعه  با موفقیت انجام شد. او می‌تواند پس از 2 هفته تمریناتش را از سر بگیرد. به گفته دکتر برایان، بالاک در بازی چهارشنبه شب تیم ملی آلمان در دو انگشت پای راست خود درد شدید داشت. شانس بهبود او با تزریق، 20 درصد بود، به همین علت راه جراحی را برگزیدیم.

لیورپول قوی، حتی بدون تورس‌

سان: رافائل بنیتس، سرمربی تیم لیورپول تاکید می‌کند تیمش بدون فرناندو تورس مصدوم هم به اندازه کافی قدرتمند است. مهاجم اسپانیایی لیورپول در آخرین بازی تیم ملی اسپانیا از ناحیه عضلات ران آسیب دید و نمی‌تواند تا 3 هفته تیم لیورپول را همراهی کند.تورس در 3 بازی آخرش برای لیورپول 4 گل زد.

بنیتس می‌گوید: با گذشت چند هفته از فصل جدید، تیم ما به اندازه‌ای جا افتاده که قدرت خود را حتی در غیاب تورس حفظ کند.

رئال مادرید به دنبال بوفون‌

گل: رامون کالدرون، رئیس باشگاه رئال مادرید تایید کرد که خواهان به خدمت گرفتن جیان لوئیجی بوفون در سانتیاگو برنابئو است. کالدرون گفت: وقتی به ایتالیا بروم، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت بوفون به کار خواهم بست.بوفون بازیکن رویاهای من است. او یک اسطوره است او را برای رئال مادرید می‌خواهم. روز سه‌شنبه تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید در چارچوب لیگ قهرمانان به مصاف هم می‌روند. کالدرون از نزدیک رویارویی بوفون و کاسیاس را خواهد دید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها