جام‌جم: تیم ملی دیروز در یک بازی تدارکاتی مقابل پیکان با تساوی 2 2 متوقف شد. در این بازی نسبتا سرد، ملی‌پوشان کشورمان نیمه اول را با 2 گل از حریف بردند و در نیمه دوم با همین نتیجه مغلوب شدند. گل‌های ایران را غلامرضا رضایی در دقیقه 40 و جواد نکونام در دقیقه 43 (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساندند و برای پیکان هم ایمان حیدری (73) و امیر میربزرگی (81) گلزنی کردند.تیم ملی امروز با حضور تمامی لژیونرها در 2 نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کند.
کد خبر: ۲۰۸۹۳۵

آسیب‌دیدگی پیروز قربانی‌

جام‌جم: تمرین دیروز صبح تیم ملی با مصدومیت پیروز قربانی همراه بود. مدافع و کاپیتان استقلال از ناحیه مچ پا آسیب‌ دید و طبق بررسی‌های اولیه کادر پزشکی تیم ملی، شانس بازی با کره شمالی را از دست داد.

گلزنی دژاگه برای آلمان‌

جام‌جم: اشکان دژاگه، بازیکن ایرانی‌الاصل تیم زیر21 ساله‌های آلمان، در جریان رقابت‌های پلی‌آف قهرمانی اروپا، برای ژرمن‌ها در بازی مقابل فرانسه گلزنی کرد. این بازی با تساوی یک  یک به پایان رسید.

معمارزاده جراحی شد

جام‌جم: میثاق معمارزاده، دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس که به دلیل پارگی رباط صلیبی، راهی آلمان شده است، سرانجام توسط پزشک محسن خلیلی، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کره شمالی در هتل استقلال‌

جام‌جم: اعضای تیم ملی فوتبال کره شمالی صبح دیروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کشورمان شدند و برای استقرار به هتل استقلال رفتند. اعضای تیم ملی کره شمالی که زودتر از موعد مقرر وارد ایران شدند، تا روز سه‌شنبه در کمپ تیم‌های ملی به تمرین می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها