سرهنگ ایرج بهادری رییس کلانتری 112 ابوسعید پایتخت گفت: سارق حرفه‌ایی که بیش از 100 فقره کیف قاپی، سرقت لوازم خودرو و تلفن همراه در پرونده دارد توسط ماموران کلانتری در خیابان نواب دستگیر شد.
کد خبر: ۲۰۸۰۹۴

سرهنگ بهادری روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این فرد 28 ساله از چندی پیش تحت تعقیب ماموران قرار داشت تا اینکه سرانجام اواخر هفته گذشته هنگامی که در خیابان نواب با یک دستگاه خودروی پراید در حال تردد بود بدلیل عدم همخوانی دو پلاک این خودرو متوقف و به کلانتری منتقل شد.

وی تصریح کرد: پس از حضور در کلانتری و مطابقت چهره او با تصاویر ارایه شده از سوی پلیس آگاهی مشخص شد وی همان سارق حرفه ایی کیف قاپ است که مدتها تحت تعقیب ماموران بوده است.

سرهنگ بهادری اظهار داشت: این سارق در مراحل اولیه تحقیقات به 100 فقره کیف قاپی، سرقت گوشی تلفن همراه و لوازم داخل خودرو اعتراف کرده و تاکنون 30 نفر از شکات این پرونده با مراجعه به کلانتری وی را شناسایی کرده اند.

وی تاکید کرد: از بازرسی داخل خودروی این سارق سه فقره پلاک خودروی سرقتی ، 10 دستگاه ضبط و پنل ضبط خودرو و 10 جلد سند و سایر مدارک خودرو و یکدستگاه لب تاپ کشف و ضبط شد در حالی که براساس حکم مقام قضایی منزل مسکونی وی نیز بازرسی شد و بیش از 100 فقره اموال سرقتی توسط پلیس کشف و ضبط شده است.

رییس کلانتری 112 یادآور شد: این سارق عمده سرقت های خود را در مناطق شمال تهران از جمله «ولنجک، سعادت آباد ، نیاوران و شمیران» و با استفاده از یک دستگاه خودرو پرایدی که توقیف شده و استفاده از پلاک های سرقتی دیگر خودروها، شکستن شیشه وسایل نقلیه و باز کردن قفل های آنها و سرقت لوازم داخل خودرو و نیز قاپیدن کیف های زنان در این مناطق با یکدستگاه موتورسیکلت صورت داده است.

وی افزود: این فرد برای اعمال مجرمانه خود همدست داشته که تلاش پلیس برای دستگیری وی همچنان ادامه دارد.

سرهنگ بهادری از همه شهروندانی که در مناطق یاد شده در طول سال جاری و اواخر سال گذشته وسایل نقلیه آنان و یا خود آنها به این شیوه مورد دستبرد قرار گرفته اند خواست با مراجعه به کلانتری 112 ابوسعید نسبت به شناسایی سارق و اعلام شکایت اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها