اول:‌ یکی از راه‌های یافتن همسر مناسب در آمریکا که مردمش معتقدند نباید هیچ موردی را از دست داد یادگیری مهارت‌های ویژه زبانی است، چراکه این بهترین روش همسریابی در این کشور است.
کد خبر: ۲۰۶۲۵۵

به گزارش دی ولت، برای زندگی در آمریکا باید دائما چیزهایی را تمرین کرد؛ برای موفقیت باید پیشرفت و برای درآمد بیشتر باید داشتن چند شغل را تمرین کرد، همچنین برای روی فرم ماندن باید همواره تمرین‌های ورزشی انجام داد، به همین صورت برای پیشنهاد ازدواج نیز باید تمرین‌های ویژه چرب‌زبانی در دستور کار قرار گیرد!

دوم: به گزارش برنا، یک استاد اقتصاد با انتشار مقاله‌ای در مجله آمریکایی مانتلی ریویو، در کالج کوئینز آمریکا با انتقاد از سیاست‌های جنگ‌طلبانه دولت آمریکا فاش نمود که تنها سربازانی به عضویت داوطلبانه در ارتش آمریکا پذیرفته می‌شوند که به لحاظ ضریب هوشی یک درجه بالاتر از افراد کودن هستند.

سوم: مجموعه اشعار «اسامه بن لادن» توسط انتشارات «آکسفورد» همین هفته منتشر خواهد شد. به گزارش «ساندی تایمز» چاپ بریتانیا، اشعار بن لادن در مراسم شعرخوانی و سخنرانی‌هایش در جشن‌ها و دیدارها از سال 1990 روی نوار ضبط شده است. پروفسور «فلگ میلر» استاد شعر عرب در دانشگاه کالیفرنیا سال‌ها شعرهای «اسامه بن لادن» را تدریس کرده است و درباره این اشعار به تایمز گفته است: «بن لادن شاعر توانایی است و ریتم‌ها و موسیقی شعر را به خوبی می‌شناسد و به همین خاطر است که آدم‌های زیادی این اشعار را همچون اشعار پاپ روی نوار ضبط کرده‌اند».

نتیجه اول: حسابش را بکنید در کشوری که دشمن درجه یکش بن لادن است حالا در این هفته همین دشمن درجه یک می‌تواند با مهارت‌های زبانی که دارد (‌به واسطه چاپ اشعارش)‌ به راحتی در آمریکا موفق باشد. فقط کافی است یک نسخه از اشعارش را برای یک آمریکایی امضا کند و یک کمی غمیش بیاید! آن وقت او می‌تواند پله‌های ترقی را یکی یکی بالا بیاید. شاید بعد‌ها یکی از نوادگانش نامزد انتخابات هم شد نه؟

نتیجه دوم:

زندگی خالی نیست

بمب هست،‌ پودر سیاه زخم هست، تفنگ هست

آری

تا عملیات انتحاری هست زندگی باید کرد (‌اسامه)‌

نتیجه سوم: مردم آمریکا دو دسته‌اند یک عده که می‌روند به جنگ که به گفته محققان آی‌کیویشان بسیار پایین است و دسته دوم که نمی‌روند به جنگ که باید مدام در حال مهارت‌های زبانی باشند که موفق شوند. به این دسته دوم پیشنهاد می‌دهیم برای بالا رفتن سطح سلیقه ادبی‌شان یک جلد از مجموعه شعر‌های اسامه را بخرند و بخوانند تا یک کمی در زندگی‌شان موفق باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها