تایمز: پس از خانه سر و ته، چشممان به آدم سر و ته روشن شد. دیوید بلین سالی نیست که با انجام یک کار عجیب، اسمش را مطرح نکند. او امسال تصمیم گرفته 60 ساعت تمام در پارک مرکزی نیویورک از درختی آویزان بماند و دنیا و مافی‌ها را سر و ته ببیند. البته او هر ساعت 5 دقیقه پایین می‌آید تا آبی بخورد و از نظر پزشکی کنترل شود و بعد به جایگاه معلق خودش بازگردد. این آقا پیش از این، یک هفته زیر آب به سر برده بود و یک بار هم 72 ساعت در میان یخ زندگی کرده بود. او این اشتغال جدید را از 2 مورد قبلی دشوارتر می‌داند.
کد خبر: ۲۰۵۶۳۶

کار توریست‌های فضایی هم به شکایت کشید

رویترز: یک تاجر ژاپنی که در برنامه 10 روزه فضانوردی بین‌المللی شرکت کرده، با شکایت به دادگاه خواست تا پولش را پس بدهند. او گفت: شرکت برگزارکننده برنامه توریسم فضایی با دریافت 21 میلیون دلار، او را مغبون کرده است. اینوموتوی ژاپنی 37 ساله در تمرین‌‌های لازم در کپسول سایوز روسیه برای حضور در این سفر، در سال 2006 شرکت کرد. اما می‌گوید: او را یک ماه پیش از پرواز، از گروه خارج کردند تا جایش را به انوشه انصاری بدهند که از دالاس خواستار حضور در این پرواز بود.

هرچند گروه پزشکی 5 نفره او را به دلیل داشتن سنگ کلیه از این پرواز معاف کرده بود، اما او می‌گوید قضیه به این سادگی‌ها هم نیست. در هر حال، او روز گذشته شکایتی را که به دادگاه ارائه کرده، روی اینترنت هم قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها