گل: با وجود علاقه زیاد مورینیو به جان تری، کاپیتان چلسی حاضر نیست به حضور در سن‌سیرو و بازی در تیم اینتر فکر کند. او می‌گوید: خوزه خیلی خوب می‌داند که هرگز چلسی را ترک نخواهم کرد. من در چلسی رشد کرده‌ام، اینجا را دوست دارم و امیدوارم برای همیشه در این باشگاه بمانم.خوزه مورینیو، سرمربی کنونی نراتزوری، زمان هدایت چلسی را طی سال‌های 2007 - 2004 ، ارتباط خوبی با تری داشت و این مدافع یکی از نفرات اصلی ترکیب خط دفاعی آبی‌پوشان بود.
کد خبر: ۲۰۵۲۱۸

دروگبا در چلسی می‌ماند

اسپورتینگ لایف: دیدیه دروگبا، مهاجم چلسی تایید کرد که آرزویش این است که روزی در ایتالیا فوتبال بازی کند، اما فعلا جایی نمی‌رود.

او به هواداران چلسی اطمینان داد در این تیم می‌ماند. دروگبا گفت: من تا سال 2010 با چلسی قرارداد دارم و نمی‌خواهم ضد این قرارداد بجنگم. همیشه گفته‌ام به فوتبال ایتالیا علاقه‌ دارم، اما به قراردادم احترام می‌گذارم. ما سال قبل، جامی را کسب نکردیم، اما امسال قصد دارم با چلسی حتما به جامی برسم.

پیرلو 2 هفته دور از میدان‌

گل: نماینده آندره پیرلو می‌گوید این بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی عضله ران به مدت 2 ماه دور از میدان خواهد بود.
پیرلو در تمرین روز سه‌شنبه تیم میلان دچار کشیدگی عضله شد و به زمین افتاد. به گفته پزشکان باشگاه میلان، پیرلو دست‌کم 4 هفته باید استراحت کند، اما تولیو تینتی، نماینده و سخنگوی پیرلو گفت: دوره درمان پیرلو، 45 تا 60 روز طول خواهد کشید.

مصدومیت شدید ترزگه

گل: دیوید ترزگه، صبح دیروز پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد. مهاجم فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس  که در بازی مقابل اودنیزه پس از مدت‌ها در ترکیب تیمش به میدان رفت  در دیدار مقابل زنیت سنت پترزبورگ دوباره از ناحیه زانوی پای راست مصدوم شد. این بازیکن 30 ساله حالا باید 15 روز استراحت و پس از آن دوران توانبخشی خود را آغاز کند. مدت دوری ترزگه نیز از میادین فوتبال 5 ماه تخمین زده شده و این یعنی این‌که او نباید تا اواسط فوریه 2009 بازی کند.

رافا خوشحال، از پیشرفت لیورپول‌

یورو اسپورت: رافائل بنیتس، سرمربی تیم لیورپول از عملکرد شاگردانش در مرحله  سوم جام اتحادیه انگلیس ابراز رضایت کرد. لیورپول سه‌شنبه تیم گمنام کرو را با حساب 2 بر یک مغلوب کرد. او گفت: ما در آن بازی، اندکی عصبی بودیم و البته شانس داشتیم که گل سوم را به ثمر برسانیم. ما فرناندو تورس را به میدان فرستادیم تا گل سوم لیورپول را بزند. حضور او در زمین سبب ثبات پیروزی ما شد.

رونالدینیو: دربی میلان را می‌بریم‌

اسکای: رونالدینیو امیدوار است تیمش در دربی یکشنبه آینده میلان و اینتر، پیروز میدان باشد. این مهاجم برزیلی می‌گوید: مدت زمان کوتاهی است که در میلان هستم اما این شهر را دوست دارم و احساس خوبی از حضور در اینجا دارم. همیشه در خصوص بازی‌های دربی احساس خوبی دارم و می‌خواهم در زمین حاضر باشم. البته مهم نیست که من بازی ‌کنم یا نه. آنچه اهمیت دارد، این است که بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. چنانچه در ترکیب تیم باشم، هرچه دارم به نمایش خواهم گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها