چهار گوشه ورزش

عیادت از خسروی‌وفا

جام‌جم: محمد علی‌آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی همراه هاشمی، ساور، حسام و ارشدی، معاونان سازمان تربیت بدنی با حضور در بیمارستان عرفان از محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته‌ ملی پارالمپیک ایران و رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان عیادت کردند. خسروی‌وفا که در طول بازی‌‌های پارالمپیک پکن در دهکده پارالمپیک و محل اقامت کاروان ایران زیر نظر پزشکان و در استراحت مطلق قرار داشت، دیروز از بیمارستان مرخص ‌شد.
کد خبر: ۲۰۴۷۰۱

ایران، نایب قهرمان جام جهانی ووشو

جام‌جم: تیم ملی ووشوی کشورمان با کسب یک مدال طلا، 6 نقره و یک برنز، پس از چین به نایب قهرمانی جام جهانی ووشو دست یافت. تنها طلایی کشورمان در این رقابت‌ها، کاپیتان حسین اوجاقی بود که در وزن 85 کیلوگرم در 2 راند پیاپی، حریف برزیلی‌اش را شکست داد.

هفدهمین اردوی تیم ملی کاراته‌

فارس: اردوی هفدهم تیم ملی کاراته از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود. اعضای این تیم که خود را برای مسابقات جهانی ژاپن آماده می‌کنند، در صورت صدور روادید، 2‌روز دیگر برای شرکت در یک اردوی تمرینی راهی آلمان می‌شوند.

معرفی سرپرست هیات کشتی فارس 

جام جم : به دنبال کناره‌گیری زین‌العابدین عرب از مسوولیت هیات کشتی استان فارس، روز گذشته بنا به پیشنهاد مدیرکل تربیت بدنی این استان؛ محسن سالاری به عنوان سرپرست هیات کشتی استان فارس منصوب شد.

کشتی‌‌گیران خارجی در لیگ ایران‌

جام جم: از سوی کمیته لیگ فدراسیون کشتی حضور کشتی‌گیران خارجی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی باشگاه‌های ایران بلامانع اعلام شد.

در فاصله یک هفته به مهلت باقی‌مانده برای اعلام آمادگی تیم‌های داوطلب شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد، کمیته لیگ فدراسیون کشتی با تجدیدنظر در دستورالعمل اجرایی خود نسبت به استفاده تیم‌های شرکت‌کننده از قهرمانان صاحب عنوان خارجی موافقت کرد. این در حالی است که در رقابت‌های سال گذشته تیم‌های حاضر در لیگ برتر از استفاده کشتی‌گیران خارجی منع شده بودند.

تورج لارودی، رئیس کمیته لیگ کشتی در این خصوص اعلام کرد: هر تیم می‌تواند از 2 کشتی‌گیر خارجی در ترکیب خود استفاده کند و بیش از این تعداد ممنوع خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها