حق با شماست

نان بربری فقط کنجدی!

یک شهروند: در محله باغستان واقع در شهرک صادقیه، مغازه نانوایی بربری است که فقط نان کنجدی پخت می‌کند و از پخت نان بربری ساده به خاطر کم قیمت بودن آن می‌پرهیزد، از شورای آرد و نان تقاضای رسیدگی دارم.
کد خبر: ۲۰۳۹۰۷

یک فرهنگی از اردبیل: حق‌التدریسی هستم که 8 سال با حقوق کم و بدون سرپرست خانواده امرار معاش می‌کنم.
از وزارت آموزش و پرورش درخواست دارم نسبت به آینده معلمان حق‌التدریس، اقدامی جدی‌تر به عمل آورد.

ملکوتی از خمینی‌شهر اصفهان: مدت 20 روز است تنها پمپ گاز خمینی‌شهر اصفهان به دلیل نقص فنی (برق) خراب است. از مسوولان اداره گاز درخواست تعمیر این پمپ گاز را دارم.

منصور کریمی از دورود: خطوط تلفن همراه پس از افطار بسیار مشغول می‌شود به گونه‌ای که اکثر پیامک‌های ارسالی از سوی مشترکان، غیرقابل دریافت می‌شود. از شرکت مخابرات درخواست رسیدگی دارم.

یک شهروند از محمدشهر کرج: یکی از کارگران شهرداری هستم که به صورت روزمزد کار می‌کنم. از یک سال پیش قرار بر این بود که شهرداری با این قشر، قرارداد کاری ببندد ولی تا الان بجز وعده و وعید چیزی نشنیده‌ایم.

داوود غلامی از گیلان: چرا تاکنون کارکنان پیمانی شرکت نفت، بن ماه رمضان به دستشان نرسیده است؟

بهزاد لطیفی از شهریار: با توجه به این‌که برخی اقشار جامعه در حال دریافت دومین مرحله سود سهام عدالت هستند، بسیاری موفق به نام‌نویسی و سهامدارشدن نیز نشده‌اند.

یک هموطن: سرانجام نظام هماهنگ پرداخت حقوق به کجا کشیده شد؟ چرا اضافه‌کار ناچیز مدیران و معاونان هنرستان‌ها در استان خوزستان پرداخت نشده است؟

اخباری از شیروان: 20 روز است کارت سوخت تاکسی‌ام مفقود شده است؛ ولی به هرجا که برای صدور کارت المثنی مراجعه کرده‌ام، نتیجه نداده است.

کعبی از خرمشهر: 15 روز پیش یکی از اقوامم فوت کرد و وی را به 3 سردخانه بردیم؛ ولی تمامی این سردخانه‌ها خراب بودند و بناچار مجبور شدیم جسد را به منزل ببریم و زیر کولر گازی قرار دهیم تا بعدازظهر تشییع جنازه انجام شود. سوالم از مسوولان این است که با توجه به این‌که مشابه این اتفاق 6 ماه پیش هم رخ داد، چرا جهت حل این مشکل هیچ اقدامی صورت نگرفته است؟

همتی از همدان: چند روز پیش، یک بسته پنیر... خریداری کردم که در کمال تعجب متوجه شدم 50 گرم از وزن این پنیر، کمتر از چیزی است که روی بسته قید شده است، مسوولان رسیدگی کنند.

علیرضا حسینی: چرا لایحه لغو مجازات اطفال پس از گذشت 5 سال، هنوز مسکوت مانده، چه کسی متولی آن است؟

یک هموطن: پس از هر بار تماس با شماره تلفن 124 شکایات، آنها اظهار می‌کنند که هیچ پاسخی ندارند و فقط کد پیگیری می‌دهند، ولی این کدها نیز عملا راهگشای مشکلات مردم نیستند و پس از بارها تماس، هیچ‌کس پاسخ شفافی به تماس‌گیرندگان نمی‌دهد.

احمد غفاری: پس از 3 سال دوندگی برای اسقاط خودرو، خودروی روآ به من تحویل داده‌‌اند که قیمت آن یک میلیون تومان از بازار آزاد گران‌تر است، این مجازات برای چه بود؟

محمدی از ساری: در طرح وام خودروی بانک ملت، مشتری هیچ‌گونه حق انتخابی در تعیین خودروی خود ندارد.

شاملو از بندر امام خمینی: چندی پیش قبض برق منزلم را از طریق عابربانک پرداخت کرده و رسید دریافت کردم، ولی شرکت برق به این کار من ایراد گرفته و آن را مردود اعلام کرده است.براستی اگر این چنین است چرا پرداخت قبوض از طریق عابربانک قابل قبول اعلام شد؟

در پی درج پیامی مورخ 7 خرداد ماه درخصوص شهریه دبیرستان غیرانتفاعی .... (در منطقه 4 آموزش و پرورش)‌ روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران با ارسال دورنگاری اعلام کرد: در این مرکز پیش‌دانشگاهی میزان شهریه به طور قطعی اعلام نشده است و براساس مجوز منطقه، میزان شهریه به اولیای محترم ابلاغ خواهد شد، در ضمن موضوع از سوی دایره ارزیابی عملکرد منطقه در حال پیگیری است.

همچنین این روابط عمومی در پاسخ به پیام تاریخ 30 اردیبهشت ماه درباره شهریه مدرسه غیرانتفاعی واقع در منطقه 3 اعلام کرد: دبیرستان غیرانتفاعی... یک ماه پیش مبادرت به دریافت شهریه‌ای بالاتر از نرخ مصوب کرده بود، ضمن تذکر کتبی و با درج در پرونده، به مدیریت دبیرستان، رعایت قوانین و مقررات یادآوری شد، لذا پس از بررسی مجدد، مورد مشابهی از این آموزشگاه مشاهده نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها