رادیو قرآن: شرح و تفسیر سوره عنکبوت، با حضور آیت‌الله طباطبایی، امام جمعه اصفهان موضوع برنامه «تفسیر» است که بامداد امروز پخش می‌شود، ساعت 18 هم برنامه «دوستان خدا» گفتگوی صمیمانه دارد با حافظان، قاریان و خادمان قرآنی و فعالیت‌های آنها در ماه مبارک رمضان که می‌توانید بشنوید.
کد خبر: ۲۰۳۶۶۶

بررسی تحولات پاکستان

رادیو فرهنگ: برنامه زنده «جامعه ایران» ساعت 7 صبح به بررسی تحولات پاکستان با روی کارآمدن زرداری می‌پردازد که به کارشناسی مهدی مطهرنیا می‌توانید بشنوید. بحث نوآوری و شکوفایی در وزارت آموزش و پرورش موضوع برنامه ایران پویاست که ساعت 11 با حضور سارا سلیمی، غنیمی مشاور خلاقیت و نو‌آوری وزارت آموزش و پرورش پخش می‌‌شود. در برنامه «گفتگو با ادبیات» هم امشب ساعت 30/22 تهمینه حدادی، نویسنده کودک و نوجوان، درباره ادبیات کودک و نوجوان و مسائلی که ادبیات کودک و نوجوان با آن درگیر است گفتگو می‌کند. در این برنامه 2 کتاب تهمینه حدادی به نام «شهرهای بدون نردبان» و «کشت قرمز قرمزی» معرفی می‌شود.

حکایت غزل‌ همای رحمت 

رادیو جوان: برنامه «یک قصه یک ترانه» ساعت 30/11 حکایت ساخت غزل همای رحمت محمدحسین شهریار و خوانندگی بیژن پارسا و احمدعلی راغب را مورد بررسی قرار می‌دهد.

اخلاق در تجارت

رادیو تجارت: برنامه «عصر تجارت» به طور زنده به بررسی موضوع‌های مختلف تجاری و اقتصادی می‌پردازد و با حضور اساتید دانشگاه درباره موضوع اقتصاد و جامعه‌شناسی ساعت 15/13 گفتگو می‌کند. فردا ساعت 13 هم در برنامه «دست نامرئی» تاریخ تجارت و حقوق تجاری به کارشناسی سعید سلیمانی، کوروش سلیمانی وکیل پایه یک دادگستری و دکتر اسلامی، استاد دانشگاه پخش می‌شود.

تفریح برای حفظ سلامت‌

رادیو ورزش: پخش مستقیم و لحظه‌به‌لحظه مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر ایران در هفته هفتم، دیدار تیم‌های استقلال تهران، استقلال اهواز و سایر مسابقه‌های هفته هفتم را می‌توانید در این برنامه بشنوید، برنامه «صدای کوهستان»‌هم به طور زنده ساعت 7 صبح با هدف تفریح و برای حفظ تندرستی آدم‌های کوه‌رو پخش می‌شود و درباره وضعیت کوه، تغذیه در کوه، سلامت در کوه و اطلاعات فنی به کوهنوردان بحث می‌کند که همراه با مسابقه و پخش آهنگ‌های شاد و مفرح است.

حذف 3صفر از پول

رادیو تهران: برنامه زنده «صبح تهران»‌امروز ساعت 7 صبح با دعوت از مصباحی مقدم، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، درباره حذف سه صفر پولی گفتگو می‌کند، دعایی، رئیس هیات مدیره کانون همیاری توسعه مهد‌کودک‌ها در بخش دیگری از برنامه به بررسی شهریه مهد کودک‌ها در آستانه بازگشایی مدارس می‌پردازد.

معینی شیرازی با حضور در برنامه «جام اورنگ» درباره شب‌های قدر به همراه قاسم رفعتی آهنگساز و موسیقدان گفتگو می‌کند  که ساعت 9 می‌توانید بشنوید. در برنامه تهران 1400 هم دکتر لنکرانی، وزیر بهداشت در یک گفتگوی تلفنی به بررسی جایگاه مصرف گیاهان دارویی از گذشته تاکنون می‌پردازد.

باورهای نگهداری کودک

رادیو سلامت: دکتر اکبر کوشانی‌فر، متخصص کودک، ساعت 15/8 در برنامه «فراسو»‌درباره نگهداری کودکان بحث می‌کند. برنامه «صدای مشاور»‌ هم ساعت 11 با حضور دکتر فهیم‌زاده، فوق‌تخصص عفونی اطفال، به بررسی بیماری‌های شایع در کودکان با شروع مدارس می‌پردازد. «با تندرستی»‌ساعت 15 به کارشناسی دکتر سید ضیاءالدین مظهری، متخصص تغذیه، با بحث تغذیه در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها