خانواده‌ها نگران بازگشت مسافران نباشند

ترافیک سنگین تا نیمه شب

ورود میلیونی گردشگران تابستانی به استانهای مازندران و گیلان در سه روز اخیر محورهای مواصلاتی استان را همچنان پرترافیک کرده و پیش‌بینی پلیس این است که راهبندان و ترافیک سنگین تا اولین ساعات بامداد فردا ادامه یابد.
کد خبر: ۱۹۱۹۵۲

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اگرچه محدودیت‌های ترافیکی تنها پشتیبان پلیس مازندران برای کنترل و مهار ترافیک در محورهای شمال است، ولی این اهرم همچنان در دستور کار خواهد بود.

فرمانده پلیس مازندران در گفتگو با خبرنگار فارس در ساری از آغاز یکطرفه بودن محورهای کندوان از ساعت 3:20 دقیقه امروز و محور هراز از ساعت سه بعدازظهر خبر داد و افزود: این محدودیت‌ها تا زمان روان سازی ترافیک ادامه خواهد داشت.

رضا کیوانپور، ترافیک حال حاضر کندوان را سنگین برشمرد و اظهار داشت: پیش بینی می‌شود با محدودیت فشرده، زنجیری و قطاری از منطقه آب اسک هراز، روند ترافیک سبک تر شود.

وی درباره محور هراز نیز گفت: در حال حاضر ترافیک فوق سنگین در این محور گزارش شده و پیش‌بینی روان شدن نسبی ترافیک فقط با اجرای یک طرفه شدن محقق خواهد شد.

فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه جاده‌های مهم نظیر هراز و کندوان به سمت تهران یکطرفه خواهد بود، تصریح کرد: در محور کناره به دلیل ورود خودروهای بومی و مسافران تابستانی ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

وی ترافیک سوادکوه را نیمه سنگین برشمرد و بیان داشت: تنها محور روان مازندران در حال حاضر محور کیاسر است که هرچه به سمت عصر نزدیک می‌شویم استفاده از این محور نیز برای خروج از مازندران بیشتر استفاده می‌شود و انتظار ترافیک سنگین نیز در این محور وجود دارد.

فرمانده پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد در محورهایی که جاده یکطرفه است، رانندگان حتماً در مسیر خودشان حرکت کنند و از سبقت های غیر مجاز و استفاده از شانه‌های سمت راست و چپ به شدت خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه ترافیک این محورها با توجه به حجم ورودی خودروها در سه روز اخیر اجتناب ناپذیر است، رانندگان را به رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه کرد.

فرمانده پلیس راه مازندران در بخش پایانی سخنانش ورود روزانه حداقلی خودروها به محورهای مازندران در 24 ساعت گذشته در محور کندوان را 100 هزار دستگاه و در محور هراز 120 هزار خودرو اعلام کرد.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها