رادیو قرآن: برنامه مکارم اخلاق امشب ساعت 21 به شرح و تفسیر موضوعات اخلاقی با استناد به آیات قرآن کریم و روایات ائمه‌طاهرین(ع) می‌پردازد که به کارشناسی آیت‌الله مظاهری می‌توانید بشنوید.
کد خبر: ۱۹۰۵۶۲

خرافه و عواقب آن

رادیو معارف: برنامه زمزم احکام ساعت 15/12 با حضور نمایندگان مراجع تقلید به پرسش‌های شرعی شنوندگان پاسخ می‌دهد، در برنامه نشانی نیز موضوع خرافه و عواقب آن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ایران دوست، ساعت 10/18 بررسی می‌شود.

وظیفه ما درباره معرفت‌ و شناخت خدا

رادیو فرهنگ: حجت‌الاسلام والمسلمین دین‌پرور، با حضور در برنامه روشنا درباره وظیفه ما در برابر معرفت و شناخت خدا بحث می‌کند که در ساعات اولیه صبح می‌شنوید. نگاه نو برنامه دیگری است که ساعت 30/12 به پخش سخنرانی دکتر اکبر ایرانی عضو هیات علمی دانشگاه درباره معیارهای تصحیح متون کهن بحث می‌کند. برنامه میراث اندیشه هم به معرفی مترجمان در زمینه طب، نجوم و معماری آثار اسلامی ایرانی می‌پردازد که به کارشناسی دکتر حجت‌الله ایزدی و دکتر باقر علی عادل‌فر پخش می‌شود.

ایده‌ گسترش بازار بورس‌

رادیو تجارت: تازه‌ترین اخبار تجارت الکترونیک، به همراه یک نکته فنی درباره ساخت وب سایت، در برنامه کلیک تجارت طرح می‌شود که ساعت 35/11 به همراه بررسی نقش تجارت الکترونیکی در رونق اقتصاد کشور به کارشناسی مهندس محمدی و مریم حیدری پخش می‌شود. برنامه یک ایده یک امکان هم درباره موضوع ایده گسترش بازار بورس و سرمایه در ایران و بررسی رابطه آن با نظام بانکداری بحث می‌کند و بیژن عبدی، کارشناس این برنامه است که ساعت 15/13 می‌توانید بشنوید.

وضعیت تیم ملی بسکتبال

رادیو ورزش: برنامه جهان ورزش امروز ساعت 9 صبح با بحث کلی ورزش بسکتبال به وضعیت تیم ملی بسکتبال و اردوی این تیم در آمریکا و بازی‌های تدارکاتی که در آستانه مسابقه‌های المپیک با آمریکا انجام داده، می‌پردازد که به همراه خبرهای اردوی تیم ملی جوانان و اخبار بسکتبال شهرستان‌ها پخش می‌شود. پژوهش در ورزش برنامه دیگری است که ساعت 45/14 به بررسی تحقیقات ورزشی و ارائه طر‌ح‌های مختلف ورزشی از سوی پژوهشگران و دانشجویان تربیت بدنی و همچنین پایان‌نامه‌های دانشجویان بحث می‌کند.

شهروندی در جامعه مدرن

رادیو تهران: برنامه صبحگاهی صبح تهران امروز ساعت 7 با حضور کرد زنگنه، معاون وزیر دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی و مشایی عربلو، مشاور کمیسیون مجلس درباره موضوع رایانه‌ها و طرح اقتصادی دولت بحث می‌کنند، برنامه بحث روز همچنین موضوع آموزش شهروندی در جامعه مدرن با حضور ناری ابیانه از شهرداری و رضوانی از وزارت کشور ساعت 30/13 بررسی می‌شود. دار‌الفنون هم ساعت 40/22 امشب به بررسی آثار هنری عبدالحسین صبا می‌پردازد.

بحث اختلالات شخصیت

رادیو سلامت: دکتر یدالهی، روانپزشک ساعت 15/8 با حضور در برنامه فراسو درباره موضوع اختلالات شخصیت بحث می‌کند برنامه صدای مشاور هم ساعت 11 با حضور خانم دکتر علو، جراحی عمومی درباره اختلالات بافت سینه گفتگو می‌کند.

رابطه ایرانیان و تجدد

رادیو گفتگو: برنامه سوفیا امشب ساعت 21 به بررسی رابطه ایرانیان و تجدد می‌پردازد که با حضور کارشناسی دکتر کریم مجتهدی می‌توانید بشنوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها