در 10 سال آینده به بازار می آیند؛

روبات های همسر

کارشناسان هلندی قصد دارند، روبات های همسر با قیمت ارزان در ده سال آینده وارد بازار کنند و به این ترتیب چاره ای برای جوانانی که هزینه تشکیل زندگی مشترک را ندارند، بیاندیشند!
کد خبر: ۱۸۸۶۵۶

به گزارش برنانیوز ، چندی پیش سمیناری در شهر «ماستریخت» در جنوب هلند برگزار شد و کارشناسان هلندی روابط میان انسان و روبات در این سمینار، اعلام کردند: قصد دارند روبات همسری را طراحی و تولید نمایند تا با قیمتی مناسب وارد بازار شده تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند! طبق پیش بینی کارشناسان هلندی، روبات همسر با قیمت مناسب در ده سال آینده به طور حتم وارد بازار خواهد شد!

«دیوید لیوی»  اسکاتلندی که به عنوان یکی از کارشناسان روابط میان انسان و روبات در سمینار «ماستریخت» حضور داشت، طی سخنانی اظهار کرد: در حال حاضر روبات کاربردهای زیادی در زمینه های صنعتی، کارخانجات و دیگر زمینه ها دارد. روباتی که برای ازدواج و با قیمت بسیار بالا در چند ماه اخیر وارد بازار شده، مورد استقبال بسیار گرم هلندی ها قرار گرفته است!

کارشناسان روبات اعلام کردند: روبات بازیگران و خوانندگان سرشناس جهان نیز وارد بازار می شود تا در صورت تمایل، مشتریان بتوانند با این روبات ها ازدواج کنند! البته این طور به نظر می رسد تلاش کارشناسان هلندی در این زمینه، ارائه راهکارها برای ترویج ازدواج ارزان قیمت و بالا بردن افزایش آمارهای مربوط به استحکام خانواده است! زیرا تاکنون هر چه برنامه و طرح ارائه داده اند، موفق نبوده و این بار تصمیم گرفته اند از ماشین ها کمک بگیرند!

از سوی دیگر «رونالد آرکین»  دیگر کارشناس روبات در این باره گفت: پیش بینی می کنم حداقل تا سال 2050 به مردم اجازه ازدواج با روبات به صورت قانونی داده نشود.

به گفته «یمون فان فال» ؛ فروشنده یکی از فروشگاه های روبات در هلند، سال هاست بسیاری از هلندی ها که دوست ندارند با انسان دیگری زندگی کنند، روبات را برای زندگی مشترک خود انتخاب می کنند! زیرا زندگی با روبات به هیچ وجه مشکلاتی را در پی ندارد. اما مشکلی که در حال حاضر وجود دارد قیمت بسیار بالای این روبات هاست.

آن گونه که به نظر می رسد؛ با توجه به درصد زیاد آمارهای طلاق در کشورهای غربی، کارشناسان آنها تصمیم گرفته اند برای رفع این مشکل چاره اساسی پیدا کنند و ماشین را بجای انسان وارد زندگی این خانواده ها کنند! زیرا انسان کنونی در جهان غرب دیگر تحمل انسان دیگری را ندارد و می خواهد وقت خود را با روبات ها صرف کند! حال این روبات اگر با چهره یک هنرپیشه یا خواننده مورد علاقه اش هم باشد، بهتر است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها