رویترز: رافائل نادال، قهرمان جدید رقابت‌های تنیس ویمبلدون به تمجید از راجر فدرر فاتح 5 دوره این رقابت‌ها پرداخت و او را بهترین تنیس‌باز تاریخ این ورزش خواند. نادال گفت: راجر فدرر همچنان تنیس‌باز شماره یک جهان است و بازی کردن مقابل او نیز بسیار سخت است. فدرر همیشه به شکلی باورنکردنی می‌جنگد. او چه ببازد، چه ببرد، رفتاری متین دارد و شخصیت خود را حفظ می‌کند.
کد خبر: ۱۸۷۵۴۸

روبرتو کارلوس در رویای چلسی‌

اسپورتینگ لایف: روبرتو کارلوس، مدافع 35 ساله و پیشین رئال مادرید و تیم ملی برزیل می‌گوید شاید باشگاه چلسی سراغ او بیاید. کارلوس که عضو تیم فنرباغچه ترکیه است، خود را همچنان مبارزه‌جو خواند و گفت: انتقال به چلسی جالب خواهد بود و حرکت تازه‌ای در من ایجاد می‌کند. می‌دانم اسکولاری بازیکنانی را می‌خواهد که به آنها اعتماد داشته باشد و آنها را بشناسد، اما من هدف خوبی برای او خواهم بود.

کوئیروز، سرمربی جدید پرتغال‌

بی‌.بی.سی: کارلوس کوئیروز، دستیار الکس فرگوسن سرمربی تیم ملی پرتغال می‌شود. او در ملاقات با رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال پذیرفت که با قراردادی 4 ساله به ارزش 5/1 میلیون پوند جانشین لوئیس فیلیپه اسکولاری شود.

کوئیروز گفت: من با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده‌ام. اما چند موضوع جزئی مانده که باید بین باشگاه منچستریونایتد و فدراسیون فوتبال پرتغال حل و فصل شود.

پیشنهاد نجومی چلسی برای کاکا

گل: آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان فاش کرد که او مانع انتقال کاکا به تیم چلسی شده بود. به گفته گالیانی، باشگاه چلسی حاضر شده بود در ازای پرداخت 94 میلیون یورو کاکا را به خدمت بگیرد، اما گالیانی به آبی‌های لندن گفت نمی‌گذارد کاکا از میلان برود. پیش از این اسکای اسپورتس گزارش داده بود که چلسی علاقه‌ای به خرید کاکا ندارد. اما حالا گالیانی مدعی شده که چلسی با او تماس گرفته بود. گالیانی تاکید کرد میلان ستاره‌هایش را نمی‌فروشد.

جادو نکردیم‌

خبرگزاری فرانسه: گاس هیدینک، سرمربی موفق تیم ملی روسیه که به کره‌جنوبی سفر کرده، در شهر سئول در خصوص موفقیت تیم روسیه گفت: ما با جادو غول‌های فوتبال را شکست ندادیم. نه جادویی در کار بود نه رازی. فقط به بازیکنان یاد دادم که با تعهد و تمام توان بازی کنند. هیدینک که در کره‌جنوبی، یک قهرمان ملی محسوب می‌شود، افزود: شما در فوتبال نمی‌توانید پیروزی خود را تضمین شده بدانید، اما می‌توانید به مردم تضمین بدهید که فوتبالی جذاب را ارائه خواهید کرد.

حمایت ماتئوس از پودولسکی‌

ساکرنت:  لوتار ماتئوس، ملی‌پوش سابق باشگاه بایرن‌مونیخ اعتقاد دارد این باشگاه نباید سدی مقابل پودولسکی قرار دهد و باید او را آزاد بگذارد تا به هر تیمی که می‌خواهد برود.پودولسکی از این که در ترکیب 11 بازیکن اصلی بایرن در هر مسابقه قرار ندارد، ناخرسند است. رومنیگه رئیس و کلینزمن مربی بایرن مونیخ تاکید کرده‌اند پودولسکی 23 ساله فروشی نیست. ماتئوس گفت: طبیعی است جوانی چون پودولسکی نگران باشد. باشگاه باید بگذارد که او خودش تصمیم بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها