شرکت بزرگ گوگل از عرضه رایگان سرویس تقویم خود به کاربران گوشی‌های BlackBerry خبر داده است. این شرکت طی ماه‌های گذشته از طراحی و ساخت نسخه موبایلی سرویس تقویم و زمان‌بندی خود خبر داد. این سرویس به مشترکان تلفن‌همراه این امکان را می‌دهد تا بتوانند از طریق مرورگر اینترنتی گوشی خود، به جدول شخصی زمان‌بندی و ملاقات‌های خود روی پایگاه اینترنتی گوگل دسترسی پیدا کنند.
کد خبر: ۱۸۶۸۹۲
به گفته مسؤولان شرکت گوگل، از این پس کاربران گوشی‌های BlackBerry  می‌توانند به صورت رایگان، نرم‌افزار سرویس تقویم و زمان‌بندی شرکت گوگل را بارگذاری کنند و در مواقع لزوم از آن استفاده کنند. مشترکان می‌توانند در مناطقی که از نظر پوشش شبکه مخابراتی در وضعیت ضعیفی هستند نیز از سرویس گوگل بهره‌مند شوند.

کاربران گوشی‌های BlackBerry  به منظور استفاده از این سرویس می‌توانند به پایگاه اینرنتی شرکت گوگل به منظور بارگذاری نرم‌افزار مخصوص این سرویس مراجعه نمایند.

نرم‌افزار ویژه شرکت گوگل به کاربران گوشی‌های BlackBerry  این امکان را می‌دهد تا بتوانند به صورت شخصی، به سیستم تقویم و زمان‌بندی گوگل دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر این سرویس استفاده از تقویم و جدول زمان‌بندی شرکت گوگل به صورت رایگان در اختیار کاربران گوشی‌های BlackBerry قرار می‌گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها