از طریق ویدئو کنفرانس،

انوشه انصاری در همایش مدیریت و راهبردی ICT سخنرانی می‌کند

انوشه انصاری دهم تیر ماه از طریق ویدئو کنفرانس در همایش مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات سخنرانی می کند.او نخستین ایرانی فضانورد و نخستین زن گردشگر فضایی است که در 27 شهریور 1385 از پایگاه بایکونور در قزاقستان به ایستگاه فضایی رفت.
کد خبر: ۱۸۴۰۹۹

مهندس ساده ، دبیر همایش مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با اعلام این خبر افزود: در این همایش انوشه انصاری به عنوان یک ایرانی موفق در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات به بیان تجربیات و دانش خود در زمینه مدیریت و راهبری ICT خواهد پرداخت.

انوشه انصاری متولد ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه جرج واشنگتن است و دکترای افتخاری از International Space University می باشد و هم اکنون به عنوان مدیر عامل شرکت پرودی فعالیت می کند.

انوشه انصاری در سال 2000 جایزه نخست کارآفرینی ملی ایالات متحده آمریکا را به دست آورد و مجله فورچیون در سال 2001 نام او را در لیست تاجران موفق ثبت کرد.

نخستین همایش مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات از سوی یکی از شرکتهای مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز دهم و یازدهم تیرماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها