تیم ملی فوتبال آلمان دوشنبه شب 16 ژوئن در سومین و آخرین دیدارش در گروه B یورو 2008 در استادیوم ارنست هاپل شهر وین تیم ملی فوتبال اتریش ، یکی از 2 میزبان رقابت های جام ملت های اروپا را با نتیجه یک برصفر شکست داد و به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
کد خبر: ۱۸۱۵۷۵

به گزارش خبرگزاری رویترز ، نیمه اول دیدار 2 تیم آلمان و اتریش به استثنای چند صحنه  معدود که 2 تیم روی دروازه های یکدیگر خلق کردند ، چندان چنگی به دل نزد.

جالب ترین واقعه این نیمه اخراج لاو، مربی آلمان و هیکرسبرگر ، مربی اتریش از کنار زمین بازی توسط داور اسپانیایی این دیدار در دقیقه 42 بود. این 2 نفر پیش از اخراج مدتی با یکدیگر جدال لفظی داشتند.

در نیمه دوم  در دقیقه 49 میشاییل بالاک ، کاپیتان آلمان روی یک ضربه ایستگاهی  از پشت خط 18 قدم با یک شوت دیدنی و غیر قابل مهار تنها گل آلمان و این دیدار را به ثمر رساند.

پس از این گل 2 تیم حملات پراکنده ای را روی دروازه های یکدیگر داشتند که نتیجه ای در بر نداشت.

کرواسی با 9 امتیاز صعود کرد

تیم ملی فوتبال کرواسی در دیگر دیدار گروه B یورو 2008 در استادیوم وورتسی شهر کلاگندورف اتریش تیم ملی لهستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا ضمن حذف لهستان با 9 امتیاز کامل به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

نیمه نخست این دیدار گلی در بر نداشت. در دقیقه 52 کلاسنیچ روی یک جایگیری خوب و روی پاس پرانجیچ دروازه لهستان را گشود. بازی 2 تیم با همین نتیجه یک برصفر خاتمه یافت.

از گروه B تیم کرواسی با 9 امتیاز و تیم آلمان با 6 امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و اتریش و لهستان هر دو با یک امتیاز با جام خداحافظی کردند.

در مرحله یک چهارم نهایی تیم کرواسی باید با ترکیه تیم دوم گروه A و آلمان باید با تیم پرتغال تیم اول این گروه روبرو شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها