رادیو معارف: در برنامه پرسش و پاسخ تاریخی حجت‌الاسلام والمسلمین پیشوایی ساعت 15/10 به سوالات تاریخ اسلام پاسخ می‌دهد. «بر بال سخن»‌ برنامه دیگری است که ساعت 30/11 پخش می‌شود، در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان درباره موضوع هوای نفس، عامل گناه سخنرانی می‌کند.
کد خبر: ۱۸۱۴۸۰

گذری بر مسائل روز

رادیو فرهنگ: برنامه زنده جامعه ایران گذری برمسائل روز و مهم‌ترین مباحث اجتماعی و هنری و اقتصادی دارد که ساعت 7 صبح می‌توانید شنونده آن باشید. این برنامه به موضوع ترویج فرهنگ خودکفایی در بخش گل می‌پردازد.

روایت شب: برنامه دیگری است که به بررسی قسمت اول رمان الوداع گلساری نوشته چنگیز آیتما نویسنده قرقیزستانی می‌پردازد. این رمان درباره رابطه اسبی با یک روستایی است که ساعت 23 می‌توانید شنونده برنامه باشید.

گذری به باغ گل و گیاه‌

رادیو ایران: امروز ساعت 10/9 به مناسبت روز جهانی گل و گیاه مهندس محمودی کارشناس گل و گیاه، در برنامه «روزنه» حضور دارد. دکتر سیدحسن بزرگی پژوهشگر و مخترع و دارنده مدال طلای جهانی مهمان دیگر این برنامه است که درباره مباحث مختلف برنامه گفتگو می‌کنند. همچنین در برنامه «مردم و پلیس» سرهنگ ستاره، معاون فنی معادلات مرزبانی کشور حضور دارد و ساعت 30/11 درخصوص مرزبانی کشور گفتگو می‌کند. گزارش مردمی ، نمایش، جغرافیا و اخبار پلیس 110 و 197 از دیگر بخش‌های این برنامه است که می‌توانید بشنوید.

راه حلی برای مشکل سیمان‌

رادیو تجارت: در برنامه «صدای بازرگان» موضوع سیمان و بررسی مسائل و مشکلات آن ارائه می‌شود. مفتح، معاون وزیر بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی و دکتر بیژن عبدی، یکی از کارشناسان اقتصادی از مهمانان این برنامه است که ساعت 35/11 می‌توانید شنونده آن باشید. «پویش سبز» برنامه دیگری است، که به بررسی بیوشیمی و کاربردهای آن می‌پردازد و ساعت 15/13 با حضور کارشناس ملبوین، رئیس انجمن بیوشیمی پخش می‌شود.

تدوین طرح جامع شهری‌

رادیو تهران: برنامه زنده «بحث روز» امروز ساعت 30/13 با دعوت از مهندس چمران، رئیس شورای شهر تهران به بررسی و تدوین طرح جامع  شهری می‌پردازد. «کلک شبانه» برنامه دیگری است که امشب ساعت 21 ضمن خواندن داستان‌های کوتاه از متون کهن با علی‌اصغر شیرزادی، نویسنده کتاب یک سکه در دو جیب که نامزد دریافت جایزه مهرگان بود، گفتگو می‌کند.

نقش پزشکی قانونی در اهدای عضو

رادیو سلامت: در برنامه زنده فراسو، دکتر حسین صادق از پزشکان سازمان انتقال خون ساعت 15/8 به مناسبت روز انتقال خون به این موضوع می‌پردازد. همچنین دکتر علی ستایش، فوق‌تخصص جراحی عروق ساعت 11 در برنامه «صدای مشاور» بیماری واریس را بررسی می‌کند؛ برنامه «از اهدا تا احیا» ساعت 45/12 به کارشناسی دکتر امام هادی، نماینده پزشکی قانونی در مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی، موضوع پزشکی قانونی در اهدای عضو را بررسی می‌کند. دکتر زیدی، معاون فنی سازمان انتقال خون هم ساعت 40/16 در برنامه گفتگو عصرانه درباره روز جهانی اهداکنندگان خون بحث می‌کند.

گروه‌های ورزشی ایران در اینترنت‌

رادیو گفتگو: برنامه «گفتگوی ورزشی» امشب ساعت 22 به بررسی گروه‌های ورزشی ایران در اینترنت می‌پردازد، در این برنامه کارشناسانی چون: دلارام شمس مدیر گروه ورزشی ایران ساکه (فوتبال ایران)، نگین حسینی روزنامه‌نگار و کارشناس ارتباطات به بررسی دلایل ایجاد و رشد گروه‌های اینترنتی ورزشی در ایران به عنوان شکلی از روزنامه‌نگاری شهروندی می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها