رادیو قرآن: در برنامه «زندگی با قرآن» تغذیه، بهداشت و سلامتی به طور زنده به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین شهشهانی ساعت 9 صبح پخش می‌شود. در برنامه «پای رحل استاد» هم در ساعت 17 جلسات قرآن در سراسر کشور، معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۱۸۰۷۹۶

آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه‌

رادیومعارف:دربرنامه«درمحضرآفتاب»حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محدثی ساعت 11 موضوع آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه را بررسی می‌کند. «مبانی فقاهت» هم به بحث درس خارج اصول فقه می‌پردازد که امشب ساعت 15/21 می‌توانید به کارشناسی آیت‌الله مکارم شیرازی بشنوید.

بهره‌برداری صحیح از محیط‌ زیست‌

رادیو فرهنگ: «جامعه ایران» برنامه زنده صبحگاهی است که امروز ساعت 7 به بررسی موضوع فرهنگ بهره‌برداری صحیح از محیط زیست می‌‌پردازد. برنامه «در گذر نوجوانی» هم سیر تحول، طرز تفکر و شور دوران نوجوانی را بررسی می‌کند که ساعت 30/16 به کارشناسی دکتر سیدهادی معتمدی، روانپزشک پخش می‌شود.

توسعه مسافرتی و ترافیک جاده‌ها

رادیو تهران: برنامه زنده «صبح تهران» امروز ساعت 30/7 ارتباط تلفنی دارد با سردار رویانیان و درخصوص توسعه مسافرتی برای ترافیک جاده‌ها گفتگو می‌کند. ارتباط با صادقی، معاونت بازرسی وزارت بازرگانی استان تهران، درخصوص گرانی مواد شوینده و چای و گفتگو با شهردار منطقه 15 تهران مهندس‌ پورنبوی که درخصوص مسائل و مشکلات منطقه بحث می‌کند از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه است. در برنامه «صدای شهر» هم موسوی شهردار منطقه 21 تهران به بررسی طرح جهادی و برنامه‌های آینده خود می‌پردازد که ساعت 11 می‌توانید بشنوید.

کنترل و پیشگیری از فوبیا

رادیو سلامت: ساعت 15/8 خانم دکتر زهرا یدالهی روانپزشک، در برنامه «فراسو» به موضوع کنترل و پیشگیری از فوبیا می‌پردازد. همچنین در برنامه «صدای مشاور» دکتر ارگانی، متخصص کلیه و مجاری ادرار، به بررسی موضوع دیالیز می‌پردازد. «گفت و شنود» برنامه دیگری است که ساعت 30/12 با کارشناسی دکتر هادی‌پور مشاور مدیرعامل سازمان انتقال خون، درباره روز جهانی اهداکننده خون گفتگو می‌کند.

نگرش جوانان پیش و پس از ورود به دانشگاه

رادیو گفتگو: امشب ساعت 21 در برنامه «سوفیا» موضوع ایران و تجدد تبیین و بررسی و رویارویی ایرانیان با تجدد و آشنایی ایرانیان با فلسفه غرب به کارشناسی دکتر کریم مجتهدی بررسی می‌شود. ساعت 22 هم در برنامه «نسل‌ها» مساله دانشگاه و انتظارات جوانان و نگرش جوانان پیش و پس از ورود به دانشگاه در گفتگو با چند دختر دانشجو در رشته‌های انسانی و فنی و پزشکی تحلیل و بررسی می‌شود. «دنیای تبلیغات» برنامه دیگری است که امشب ساعت 23 با حضور کارشناسی دکتر علی‌اصغر سعیدی مدیر گروه تعاون و برنامه‌ریزی رفاه اجتماعی دانشگاه تهران به بررسی موضوع تبلیغات و مصرف در ایران و ابعاد مثبت و منفی آن، تفاوت جامعه مصرفی ایرانی با جوامع مصرفی غربی و نقش رسانه‌ها و تبلیغات در صعود شاخص‌های مصرف‌گرایی در ایران می‌پردازد.

تصمیم‌های جدید هیات دولت در بخش مسکن

رادیو تجارت: برنامه «امید ایران» به طور زنده ساعت 11 به بررسی موضوع تصمیم‌های جدید دولت در بخش مسکن می‌پردازد. با حضور کارشناسی سعیدلو، دبیرکل انبوه‌سازان مسکن و نیک‌نژاد، عضو هیات‌مدیره کانون انبوه‌سازان مسکن شنونده این برنامه باشید. «کلیک تجارت» هم به موضوع بانکداری و تجارت الکترونیک می‌پردازد. مهندس محمدی، کارشناس مهندسی سخت‌افزار، وحیدی کارشناس اقتصادی و کیانی رئیس مرکز انفورماتیک بانک مرکزی ساعت 35/11 در این برنامه حضور دارند. «یک ایده و یک امکان» برنامه دیگری است که به بررسی نحوه و چگونگی بازیافت مواد از ضایعات کشاورزی و تفکیک زباله‌ها از مبدا می‌پردازد. معاون بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران امروز ساعت 15/13 مهمان این برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها