گروه رسانه: بتازگی تصویربرداری یک فیلم تلویزیونی در سیمای مرکز کرمانشاه به پایان رسیده است. این فیلم تلویزیونی که ژئو مرگ (مرگ و زندگی)‌ نام دارد تلاش می‌کند زندگی کودکان یکی از روستاهای مرزی کرمانشاه را به تصویر بکشد. آنها در یکی از روزهای آخر سال تحصیلی چشم انتظار آمدن معلم خود به مدرسه هستند، اما این تاخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ادامه پیدا می‌کند. در این میان عمو حیدر، بابای مدرسه از دانش‌آموزان می‌خواهد تا آمدن معلم در حوالی مدرسه به بازی کردن مشغول شوند، بچه‌ها هنگام بازی در لابه‌لای نیزارها و نخلستان به میدان مینی برخورد می‌کنند که بی‌توجهی و بازیگوشی چند نفر از آنان به انفجار مین منجر می‌شود.
کد خبر: ۱۸۰۳۳۴
ژئو مرگ را بهرام گودینی تهیه‌ و کارگردانی کرده است. این فیلم تلاش می‌کند اثرات تخریبی مهمات به جا مانده از 8 سال دفاع مقدس را در ارتباط با مردم مورد کاوش قرار دهد. به گفته بهرام گودینی سالانه 3000 کودک بر اثر انفجار مین در جهان کشته می‌شوند و منطقه غرب کشور ما نیز با دامنه 400 هزار هکتار آلوده به مین است که در مناطقی مثل سومار، گیلانغرب و قصر شیرین هنوز قربانی می‌گیرد.

زهرا اسماعیلی، ‌ندا محمدی، بهنام نوربخش، شکیبا متقی‌فر، ستایش فتاحی، سمیرا احمدی، پوریا زریان، اشکان نامداری، حامد رمضانی، ایمان گودینی، سیروس صلح‌جو و میثم مرادی بعضی از بازیگرانی بوده‌اند که در این فیلم 90 دقیقه‌ای به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم که هم‌اکنون در مرحله تدوین قرار دارد بعد از آماده شدن از یکی از شبکه‌های سراسری به آ‌نتن پخش سپرده خواهد شد. در ساخت این فیلم تلویزیونی مسعود پوردانا (تصویربردار)‌، علی حشمتی (صدابردار) و محمدرضا محقق (مدیرتولید)‌ همکاری کرده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها