سایت میلان: باشگاه میلان سرانجام زامبروتا، مدافع ایتالیایی بارسلونا را رسما در اختیار گرفت. میلان برای جذب او 5/8 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت. دستمزد سالانه زامبروتا 4 میلیون یورو خواهد بود. در اطلاعیه باشگاه میلان آمده است: حالا زامبروتا رسما بازیکن میلان است و او را برای تقویت خط دفاعی تیم میلان استخدام کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۷۹۴۸۴

جام‌جهانی،‌ اولویت برزیل‌

یورو اسپورت:دونگا، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل تاکید کرد برای کشورش رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2010 مهم‌تر از مسابقات فوتبال المپیک است. او گفت: در فوتبال برزیل همیشه هدف مهم تیم ملی بزرگسالان است، بنابراین تمرکز خود را روی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی قرار داده‌ایم و پس از آن به قهرمانی در جام فکر خواهیم کرد. برزیل 2 هفته دیگر 2 بازی مهم مقابل پاراگوئه و آرژانتین خواهد داشت.

هیدینک به چلسی نمی‌رود

بی‌.بی.سی: گاس هیدینگ، سرمربی هلندی تیم ملی روسیه احتمال پیوستن خود را به باشگاه چلسی منتفی دانست.او گفت: بتازگی حرف‌هایم را به رئیس فدراسیون فوتبال روسیه زدم و به توافق رسیده‌ایم که تا پایان جام جهانی 2010 به کارم در روسیه ادامه دهم؛ البته هنوز قراردادی رسمی امضا نکرده‌ام، ولی دوست دارم اینجا بمانم. من با باشگاه چلسی درباره قبول مربیگری آن صحبت نکرده‌ام، اما گاهی با آبراموویچ درباره فوتبال روسیه صحبت می‌کنم.

رکورد ی جدید برای دوی 100 متر

یاف : یوسین بولت، دونده جامائیکایی در رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ نیویورک، رکورد تازه جهانی 9 ثانیه و 72 صدم ثانیه را برای دوی 100 متر به دست آورد و رکورد قبلی جهان را که در اختیار آسفا پاول، هموطن او بود، 2 صدم ثانیه کاهش داد. او که مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان در ماده 200 متر را در اختیار دارد، پس از توفیق بزرگ خود گفت: انتظار نداشتم رکورد جهان را بشکنم، فقط می‌خواستم بهترین دوی خود را انجام دهم که منتهی به یک کورد جدید جهانی شد.

روز تصمیم‌گیری رونالدو

گل:کریستانو رونالدو ، ستاره تیم منچستر یونایتد اعلام کرد، روز پنجشنبه درباره آینده خود تصمیم نهایی را خواهد گرفت. او پس از دیدار دوستانه تیم پرتغال مقابل گرجستان در جمع خبرنگاران که درباره احتمال رفتنش به رئال مادرید سوال کردند، گفت: طی دو  سه روز آینده اعلام می‌کنم  که در فصل آینده در کدام باشگاه خواهم بود.الکس فرگوسن در واکنش به حرف‌های رونالدو گفت: ترجیح می‌دهیم که رونالدو را روی سکو بنشانیم، اما به رئال مادرید ندهیم!

حمایت بالاک از لمن‌

گل:  میشاییل بالاک، کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان به فاصله چند روز تا شروع مسابقات یورو 2008 از ینس لمن، دروازه‌بان این تیم حمایت کرد. هافبک تیم چلسی تاکید کرد که به توانایی دروازه‌بان 38 ساله تیم آلمان ایمان دارد و او به شایستگی دروازه‌بان اول تیم است. بالاک گفت: درباره لمن بحثی وجود ندارد. او بسیار با تجربه است و در خط دروازه آلمان مردی مطمئن‌تر از او نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها