مکث

«خانه ساحلی» در شبکه یک‌

جام جم: بهزاد خداویسی به جمع بازیگران فیلم تلویزیونی «خانه ساحلی» پیوست که به تهیه‌کنندگی حسین مروی برای گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید می‌شود. پیش‌تولید این فیلم به کارگردانی صادق کرمیار از چندی پیش آغاز شده و وی آن را براساس فیلمنامه خود می‌سازد. لوکیشن‌های خانه ساحلی در رامسر است و تاکنون حضور داوود رشیدی، پوراندخت مهیمن، بهزاد خداویسی و فریبا پورآهنگر در آن قطعی شده است.
کد خبر: ۱۷۷۷۶۱

فیلم تلویزیونی خانه ساحلی روایتگر پدر و پسری است که دچار سوءتفاهم شده‌اند.

پیش‌تولید «گردش پرگار» آغاز شد

فارس: پیش‌تولید تله‌فیلم «گردش پرگار» به کارگردانی محسن سالاریان آغاز شد. روابط عمومی این تله‌فیلم اظهار کرد: این تله‌فیلم به تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی ساخته خواهد شد. وی افزود: محسن صمدی نیز در پروژه گردش پرگار به عنوان مدیر تولید فعالیت می‌کند. «گردش پرگار» اولین ساخته بلند محسن سالاریان است و نویسندگی فیلمنامه این تله‌فیلم را خودش برعهده داشته است. بنا بر این گزارش، در حال حاضر تهیه کننده این پروژه در حال مذاکره با عوامل پشت صحنه و بازیگران اصلی خود است و حضور پژمان بازغی در گردش پرگار قطعی شده است.

مستند «در مسیر فناوری» در مرحله ساخت‌

ایسنا: مستند «در مسیر فناوری» در 3 قسمت 20 دقیقه‌ای ساخته می‌شود.محمد موسوی طیبی، تهیه‌کننده و کارگردان این مستند، با اعلام این خبر گفت: در این برنامه به معرفی فن‌آفرینان و نخبگان کشور و مسائل و مشکلاتی که پیش‌روی آنهاست، می‌پردازیم.وی افزود: ضمن گفتگو با فن‌آفرینان و بیان مسائل و مشکلاتشان، به سراغ مسوولان و دست‌اندرکاران مربوط رفتیم تا پاسخ این مسائل و مشکلات را از زبان آنها مطرح کنیم.موسوی طیبی با اشاره به این که در این مستند دو دیدگاه موافق و مخالف را به تصویر می‌کشیم اظهار کرد: این مستند در واقع در ادامه مجموعه مستند «پیشگامان» که در 20 قسمت از شبکه دو سیما پخش شد، تهیه و تولید می‌شود با این تفاوت که در مستند «در مسیر فناوری» سعی کردیم بیشتر نگاه نقادانه داشته باشیم و تنها به معرفی تجهیزات و پروژه‌ها نپردازیم.

«یک جور دیگه» از شبکه یک

باشگاه خبرنگاران: مجموعه تلویزیونی یک جور دیگه به کارگردانی سعید نیکخواه‌آزاد و تهیه‌کنندگی سعید عباسی برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است.

گیتی معینی، بازیگر این مجموعه تلویزیونی با اعلام این خبر افزود: در این مجموعه در کنار فردوس کاویانی، کاوه آهنگر، سیاوش مفیدی و زهره حمیدی به ایفای نقش می‌پردازم.

معینی در مورد نقش‌اش در این مجموعه گفت: در این مجموعه تلویزیونی نقش زنی را بر عهده دارم که در قالب یک خانم سبزی‌فروش ظاهر می‌شود. وی محل‌های ضبط این مجموعه تلویزیونی را در تهران اعلام کرد و ادامه داد: این مجموعه تلویزیونی به قلم شعله شریعتی به نگارش درآمده و در 50 قسمت 20 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است.

«چهار متر آن طرف‌تر» به زودی پخش می‌شود

سیما فیلم: تله‌فیلم «چهار متر آن طرف‌تر» به کارگردانی فریدون فرهودی و تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی با اتمام مراحل تولید و فنی در نوبت پخش قرار گرفت.این تله‌فیلم از تولیدات مرکز سیمافیلم است که طی ماه‌های پایانی سال گذشته مقابل دوربین رفت.

فیلمنامه چهارمتر آن طرف‌تر به قلم فدیا نوراللهیان به رشته تحریر در آمده است.داستان این فیلمنامه درباره پدری سالخورده است که به بیماری آلزایمر مبتلا شده و در بستر بیماری خوابیده است. فرزندانش دور او جمع شده‌اند و این گردهمایی باعث اتفاقات تازه‌ای می‌شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها