یکی از پهناورترین و وسیع‌ترین پایگاه‌های پزشکی و سلامت به جرات همین پایگاهی است که امروز و در این بخش با آن آشنا می‌شویدA healthy me . در حقیقت همان منبعی است که شما به دنبال آن هستید و هم‌اکنون با 350 هزار کاربر در روز از پرطرفدارترین پایگاه‌های فعال در حوزه پزشکی و سلامت به شمار می‌رود. تمامی مقالات و قسمت‌های این سایت با زبان ساده رویکرد یک مخاطب عام نگارش شده است.
کد خبر: ۱۷۷۲۶۱
به عنوان مثال بخش سلامت مردان و سلامت زنان عنوان دو بخش بسیار گسترده است که با معرفی بیماری‌های هر دو جنس، مطالب بسیار آموزنده‌ای را برای مخاطبان مرد و زن خود، به صورت مجزا مهیا کرده است. بخش سلامت دهان و دندان هم یکی از بخش‌های جذاب و منحصر به فردی است که کمتر سایتی هم‌اکنون در این زمینه مشغول فعالیت است.

در این بخش تمامی بیماری‌های دهان و دندان و اصول بهداشت و مراقبت از دندان‌ها به طور کامل و با زبانی بسیار شیوا بیان شده است. بخش طب جایگزین هم یکی دیگر از قسمت‌های پرمخاطب این سایت است که با معرفی طب‌های جایگزین، مخاطب را با این موضوع به صورت کامل آشنا می‌کند.

از جمله قسمت‌های قابل توجه دیگر در این پایگاه می‌توان به بخش‌های اطلاعات دارویی، مراقبت‌های شخصی، آزمایش‌ها و تست‌های سنجش سلامت و بسیاری قسمت‌های دیگر اشاره کرد که هر کدام به خودی خود، دنیایی از اطلاعات را شامل می‌شوند. ازاین رو پیشنهاد می‌کنیم اگر به حوزه پزشکی و سلامت و موضوعات مرتبط با آن علاقه‌‌مند هستید، حتما سری به www.Ahealthyme.com  بزنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها