ایسنا: انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشت استاد سیدجعفر شهیدی را دوشنبه 6 خرداد ماه در تالار اجتماعات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۷۷۱۸۳

کنگره بین‌المللی نبوی‌

ایکنا: سومین کنگره بین‌المللی نبوی با رویکردی تازه اوایل شهریور سال جاری در ورامین برگزار می‌شود.

اجرای شعله در زمهریر

جام‌جم: نمایش شعله در زمهریر به کارگردانی محمدرضا مداحیان از 3 تا 23 خردادماه در تالار وحدت اجرا می‌شود. این نمایش داستان ناامیدی نسل امروز است و سعی می‌کند این نسل را با فرهنگ فاطمی آشنا کند و در تعامل قرار دهد.

نمایش نقاشی‌های کاتوزیان‌

ایسنا: نمایشگاهی از آثار نقاشی مرتضی کاتوزیان از جمعه 3 خرداد تا پایان این ماه در موزه هنرهای زیبای مجموعه فرهنگی، تاریخی سعد‌آباد برگزار می‌شود. در این نمایشگاه حدود یکصد اثر از این استاد و هنرمند نقاش، به‌سبک رئالیسم (واقع‌گرایی) و در شیوه رنگ‌ روغن با موضوعات مختلف به‌نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشنامه‌خوانی مقاومت‌

ایبنا: انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با همکاری روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، از 12 خرداد تا 6 مرداد امسال به صورت هفتگی در سالن اجتماعات تئاتر شهر، جلسات نمایشنامه‌ خوانی مقاومت برگزار می‌کند.

رونمایی از نقشه فرش خلیج فارس‌

واحد مرکزی خبر: همزمان با گرامیداشت هفته میراث فرهنگی، روز گذشته نقشه قالی خلیج فارس برگرفته از قدیمی‌ترین نقشه جهان در موزه ملی ایران رونمایی شد. نقشه این قالی به اندازه2 2x متر، حاوی 2 بخش متن و حاشیه است. زیرنویس نقشه به خط لاتین و فارسی ثلث و در دوطرف زیرنویس سرستون تخت جمشید قرار گرفته است.

مسابقه پیروزی سبز

جام‌جم: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برگزاری مسابقه اینترنتی «پیروزی سبز» به استقبال روز سوم خرداد حماسه فتح خرمشهر می‌رود. این رقابت به مناسبت بیست و ششمین سالگرد آزاد سازی خرمشهر، روز سوم خرداد در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها