در پی لغو یک طرفه دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و بوسنی از سوی فدراسیون فوتبال بوسنی، احتمال شکایت فدراسیون فوتبال کشورمان از فدراسیون فوتبال بوسنی به فیفا قوت گرفت. بدنبال لغو دیدار با بوسنی با وجود فرصت کم و محدودیت زمانی، فدراسیون فوتبال مذاکرات مستمری را با فدراسیونهای مختلف آغاز کرد تا اینکه سه شنبه گذشته دیدار تیم ملی مقابل تیم فوتبال زامبیا نهایی شد و قراراست تیم ملی فوتبال این کشور با تمامی بازیکنان لژیونر خود روز 5 خرداد در ورزشگاه آزادی با تیم ملی فوتبال کشورمان دیدارکند
کد خبر: ۱۷۶۷۳۶

محمد منصورعظیم زاده رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در این زمینه به مهر گفت: قرار داد رسمی برگزاری دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و بوسنی روز7 می (18 اردیبهشت) از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال دو کشور امضاء شد.

مدتی بعد از طریق برخی سایت های معتبرخبری مطلع شدیم فدراسیون فوتبال بوسنی بدلیل برخی مشکلات شخصی سرمربی این تیم را برکنارکرده و طی درخواستی از فدراسیون فوتبال ایران فرصت خواسته تا زمان تعیین سرمربی جدید برگزاری این دیدار به زمان دیگری موکول شود.

عظیم زاده اضافه کرد: نخستین نامه رسمی فدراسیون فوتبال بوسنی روز 19 ماه می (30 اردیبهشت) به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد که طی آن یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بوسنی اعلام کرده بود به دلیل تغییرات کادرفنی این تیم امکان برگزاری دیداربا تیم ملی ایران در تاریخ 26 می (6 خرداد) را ندارد و درصورت امکان این دیدار به زمان دیگری موکول شود. اما با توجه به اهمیت آماده سازی تیم ملی برای دیدار با تیم ملی فوتبال امارات درچارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ، فدراسیون فوتبال تعویق این مسابقه را نپذیرفت و با توجه به اینکه این دیدار بصورت یک طرفه از سوی فدراسیون بوسنی لغو شده است این حق برای فدراسیون فوتبال ایران وجود دارد تا داوری و قضاوت درخصوص این قرارداد را به فیفا ارجاع دهد.

رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با وجود اینکه فدراسیون فوتبال بوسنی طی درخواستی خواستار ارجاع نشدن این قرارداد به فیفا شده است ولی فدراسیون فوتبال ایران این حق را برای خود محفوظ می داند که با توجه به یک جانبه بودن لغو این قرارداد موضوع را از سوی فیفا پیگیری و در این زمینه حق قانونی خود را مطالبه کند.

عظیم زاده یادآورشد: بدنبال لغو دیدار با بوسنی با وجود فرصت کم و محدودیت زمانی، فدراسیون فوتبال مذاکرات مستمری را با فدراسیونهای مختلف آغاز کرد تا اینکه سه شنبه گذشته دیدار تیم ملی مقابل تیم فوتبال زامبیا نهایی شد و قراراست تیم ملی فوتبال این کشور با تمامی بازیکنان لژیونر خود روز5 خرداد در ورزشگاه آزادی با تیم ملی فوتبال کشورمان دیدارکند تا حداقل خواسته سرمربی تیم ملی برای برگزاری یک دیدار دوستانه پیش از دیدار با امارات محقق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها