باشگاه خبرنگاران: تله‌فیلم «کشتی امید» به کارگردانی مهدی اسدی‌پور سه‌شنبه، 10 اردیبهشت در بندرعباس کلید می‌خورد. کیوان محمود نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هدف کارگردان از تولید این فیلم به تصویر کشاندن توانایی‌های مهندسان ایرانی کشتی برای جهانی کردن آن است. وی افزود: در این فیلم به غیر از من هنرمندانی همانند علی دهکردی، عبدالرضا کرمانی و رامتین کبریتی ایفای نقش می‌کنند. گفتنی است، تمامی محل‌های ضبط آن در شهر بندرعباس انجام شده است.
کد خبر: ۱۷۱۶۸۵

موسیقی «چشمان اسماعیل» در حال ساخت‌

مهر: علی راست‌گفتار مشغول ساختن موسیقی متن فیلم تلویزیونی «چشمان اسماعیل» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار است.

این فیلم 90 دقیقه‌ای به سفارش صدا و سیمای کرمان و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور با فیلمنامه حمیدرضا پورعلیمحمد تولید می‌شود و امیر آشتیانی‌پور تدوین آن را به پایان رسانده است. علی اوسیوند، لیندا کیانی، آرش مجیدی و بهادر زمانی در کنار بازیگران بومی کرمانی در «چشمان اسماعیل» بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم درباره یکی از مهندسانی است که در صنعت مس فعالیت دارد، تا این که دچار حوادثی می‌شود و... .

مستند «جلال آل‌احمد» در حال آماده‌سازی مجموعه «ادبیات انقلاب» در حال ساخت‌

ایسنا: مدیر گروه ادب و هنر شبکه دو سیما از تولید و پخش حدود 6 برنامه جدید در این گروه برنامه‌ساز خبر داد.

عبداللهی‌نگار اعلام کرد: در سال 87 برنامه‌های جدیدی در این گروه برنامه‌ساز ساخته می‌شود و ساختار برخی برنامه‌های قدیمی نیز تغییر می‌کند و دچار تحول می‌شود.

وی از ساخت برنامه «بهار کتاب» با موضوع نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این برنامه هم‌زمان با برگزاری جشنواره کتاب هر روز از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

وی به تولید مسابقه «پرنیان هفت رنگ» با موضوع مشاعره اشاره کرد و گفت: پخش این برنامه از تابستان امسال در شبکه دو سیما آغاز می‌شود.

مدیر گروه ادب و هنر شبکه دو سیما همچنین از تلاش برای ساخت جنگ تابستانی خبر داد و گفت: این برنامه همانند سال‌های گذشته با رویکردی فرهنگی  هنری ساخته شده و روی آنتن می‌رود. عبداللهی‌نگار درباره ساخت سری جدید برنامه «سینمای امروز» که هم‌اینک پخش آن به پایان رسیده است، اظهار کرد: سری قبل سینمای امروز به پایان رسیده است و پخش آن را با اعمال تغییراتی از تابستان 87‌آغاز می‌کنیم.

این مدیر تلویزیون همچنین به ساخت مستندی با موضوع «جلال آل‌احمد» اشاره کرد و گفت: این مستند به تهیه‌کنندگی پریسا عشقی هم‌اینک در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد.

عبداللهی‌نگار در پایان از تولید مجموعه‌ای تلویزیونی درباره «ادبیات انقلاب» خبر داد و گفت: این برنامه به تهیه‌کنندگی احمد آسوده با موضوع ادبیات منظوم و منثور انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان ساخته می‌شود و به احتمال قوی از اوایل تابستان روی آنتن خواهد رفت.

«کسی صدایم می‌زند» ساخته می‌شود

مهر: فیلم تلویزیونی «کسی صدایم می‌زند» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی بهادر اسدی برای شبکه یک تولید می‌شود.

افشار در این باره گفت: تا 5 روز آینده «کسی صدایم می‌زند» را برای گروه فیلم و سریال شبکه یک کلید می‌زنیم.
لوکیشن‌های فیلم در تهران، شمال و جاده قم است و تاکنون حضور مریم کاویانی، آتش تقی‌پور و امیر آتشانی برای بازی در آن قطعی شده است.

وی ادامه داد: با کامبیز دیرباز و لاله اسکندری هم برای بازی در کسی صدایم می‌زند صحبت کرده‌ایم، ولی حضور آنها هنوز قطعی نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها