اریک کانتونا بازیگرسابق منچستر، فیلم جدید کن لوچ کارگردان برجسته انگلیس را تهیه کرده و به عنوان راوی درآن صحبت می کند. فیلم جدید کن لوچ یکی از سرشناس ترین و معتبرترین فیلم سازان انگلیس، با بازی اریک کانتونا بازیگر برجسته فرانسوی، ماه آینده در شهر منچستر کلید می خورد.
کد خبر: ۱۷۱۰۱۶
به گزارش تایمز آنلاین ،  فیلم جدید کن لوچ که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است ، درباره طرفداران بسیار متعصب فوتبال بوده و ارتباطی با زندگی خصوصی اریک کانتونا ندارد.

پیشنهاد ساخت این فیلم از جانب کانتونا بود و کن لوچ پس از پذیرفتن این پیشنهاد چند بار برای دیدن بازی‌های منچستر یونایتد همراه کانتونا به ورزشگاه اولد ترافورد رفت. همچنین آن ها برای دیدن بازی برگشت این تیم با رم در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ، به این ورزشگاه رفتند.

اریک کانتونا در سال 1997 میلادی از تیم دلخواه خود خارج شد و از آن پس به عنوان کارگردان و بازیگر وارد عرصه هنر شد.

از مهم ترین فیلم هایی که کانتونا در آن ایفای نقش کرده است، می توان به فیلم تاریخی «الیزابت» و فیلم «نفس دوباره» اشاره کرد.

اریک کانتونا متولد 1966 میلادی در پاریس و بزرگ شده مارسی است. وی درسال 1992 میلادی به منچستر یونایتد پیوست. اولین بازی کانتونا برای تیم منچستر یونایتد در برابر بنفیکا بود. این بازی دوستانه برای پنجاهمین سال تولد اوزه بیو برگزار شده بود.

اولین بازی رسمی او برای شیاطین سرخ در دسامبر سال 1992 میلادی در برابر منچستر سیتی بود. او در نیمه دوم وارد میدان شد. فیلم جدید کن لوچ با بازی اریک کانتونا به نظر بسیار جذاب و دیدنی می آید.

کن لوچ، کارگردان رادیکال مشهور انگلیسی و سازنده  فیلم هایی چون «سرزمین و آزادی»، «کتی به خانه بر می گردد» ، «نام من جو است»، «شانزده سالگی شیرین» ، «یک بوسه ی زیبا» است.  وی در سال 2006 میلادی به خاطر فیلم « بادی که بر مرغزارها می‌وزد» برنده جایزه نخل طلا جشنواره فیلم کن شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها