سپاهان در همدان تار و مار شد

روز رویایی پرسپولیس

حتی خوشبین ترین هواداران پرسپولیس هم فکر نمی کردند تیمشان بعد از بازی با مقاومت سپاسی به صدر جدول لیگ برگردد، اما این اتفاق با شکست سنگین سپاهان در همدان و پیروزی شیرین قرمزها در حافظیه رقم خورد تا فوتبال بار دیگر جذابیتش را به رخ طرفدارانش بکشد. 17 دقیقه ابتدایی بازی پرسپولیس و مقاومت تحت الشعاع اخبار عجیب و غریبی بود که لحظه به لحظه از همدان مخابره می شد. پاس همدان در همان 17دقیقه 3بار دروازه سپاهان را گشود تا خیال پرسپولیسی ها از شکست جدی ترین حریفشان راحت شود.
کد خبر: ۱۶۲۹۰۷

محمد علوی در دقیقه 3و امیل ابوجا در دقایق 10و 17گل های میزبان را وارد دروازه صدرنشین کردند تا نتیجه ای باورنکردنی در ورزشگاه قدس همدان رقم بخورد. حالا فقط کافی بود شاگردان قطبی یک گل بزنند و به صدر جدول بروند.

پرسپولیسی ها که در این بازی برای اولین بار از وجود آراندا و حسین کعبی استفاده می کردند، برای رسیدن به گل برتری 39دقیقه صبر کردند و سرانجام با ضربه سر نیکبخت واحدی که تک مهاجم تیمش در نیمه اول بود، به خواسته شان رسیدند. نیمه اول این 2بازی همزمان یک گل دیگر هم داشت که سهم بازیکنان سپاهان بود. محسن بنگر در دقیقه 41دروازه پاس را گشود تا اختلاف گل های تیمش با میزبان به 2برسد.

در نیمه دوم بازی همدان توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد، اما نیمه دوم بازی شیراز آبستن اتفاقات جذاب بسیاری بود. پرسپولیس در همان شروع کار و در دقیقه 49، روی دومین موقعیت مسلم گلزنی اش توسط حسین بادامکی به گل دوم رسید تا یک قدم به پیروزی در شیراز نزدیک تر شود.

در ادامه بازی حسن رودباریان به مرد شماره یک میدان تبدیل شد. او که در نیمه اول چند موقعیت گلزنی را از حریف گرفته بود، در نیمه دوم هم یکی پس از دیگری مانع ورود توپ مهاجمان مقاومت به دروازه اش شد تا قرمزها بدون کمترین استرس و با 2گل برتری ، برنده از زمین خارج شوند.

با این 2نتیجه (شکست 3بر یک سپاهان و پیروزی 2بر صفر پرسپولیس) صدر جدول بار دیگر دست به دست شد تا پرسپولیس با وجود کسر 6امتیاز از سوی فیفا مجددا بالاتر از این تیم ها بایستد. هم اکنون پرسپولیس 40امتیازی است و تیم های سپاهان و صباباتری با 39و 38امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده های صدرنشین به شمار می روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها