شبکه نمایش خانگی

انفجاری از گذشته

فیلم انفجاری از گذشته را هیو ویلسون در سال 1999 کارگردانی کرده است. در این فیلم برندن فریزر، کریستفر واکن، سیسی اسپیک و آلیشا سیلورستون بازی می‌کنند. این فیلم به مدیریت امیر هوشنگ قطعه‌ای به فارسی دوبله شده است و گویندگانی چون شروین قطعه‌ای، سعید مظفری، زهره شکوفنده و مینو غزنوی در آن صحبت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۶۲۵۶۶
قصه انفجاری از گذشته در سال 1962 اتفاق می‌افتد. کالوین مدرس پیشین کالج پس از آن که آگاه می‌شود موشک‌های شوروی در کوبا مستقر شده‌اند باشتاب همسر باردارش را به پناهگاهی می‌برد که زیر کارخانه‌اش ساخته است. از بد حادثه هواپیمایی روی انبار خانه آنها سقوط می‌کند و کالوین که می‌پندارد انفجار هسته‌ای رخ داده از ترس تشعشعات اتمی پناهگاه را مسدود می‌کند و 35 سال خود و همسرش را در آنجا حبس می‌کند. در همان روزها پسر آنها به دنیا می‌آید و آدام نام می‌گیرد.

آنها پسرشان را در زیرزمین بزرگ می‌کنند بدون این ‌که او کسی را ببیند یا بداند دنیای بیرون چه شکلی است. پس از گذشت 35 سال با باز شدن قفلها آدام پا روی زمین می‌گذارد تا همسری برای خود بیابد. آدام با ایو آشنا می‌شود و آنها به تدریج به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند. آدام با فروش سهام پدرش که رشد سرسام‌آوری کرده، ثروتمند می‌شود و خانه‌ای برای پدر و مادرش روی زمین می‌سازد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها