هفت روز در یک روز

4 سارق مسلح با هجوم به مغازه طلافروشی در خیابان درمانگاه زنجان ضمن مجروح کردن صاحب مغازه و یک فرد دیگر، موفق به سرقت مقادیر زیادی طلا و پول نقد از این محل شدند. ماموران در حالی در جریان این سرقت مسلحانه قرار گرفتند که سارقان برای نیل به مقصود خود دقایقی خیابان را بسته بودند و از تردد خودرو‌ها جلوگیری می‌کردند.
کد خبر: ۱۶۲۲۱۶

شنبه‌

  مادر و دختری به نام شهناز و زهرا که با همدستی یکدیگر توطئه قتل پدر 45 ساله خانواده را طراحی و اجرا کرده بودند به قصاص محکوم شدند.

 نیروی انتظامی کرمانشاه در ادامه اجرای طرح امنیت اجتماعی پس از دستگیری یک متهم برای مجازات وی او را با لباس زنانه در سطح شهر چرخاند.

 کارآگاهان جنایی جسد مثله شده زن ناشناسی را کشف و تحقیقات را برای افشای راز این جنایت آغاز کردند. زن ناشناس حدود 30 سال دارد
و پیش از مثله شدن خفه شده است و قاتل یا قاتلان وی را بشدت تحت شکنجه قرار داده‌اند.

 پرونده سرقت 500 میلیون تومان طلا با دستگیری سه متهم و سه مالخر در پلیس آگاهی تهران مختومه و به مرجع قضایی ارسال شد.

 پلیس آگاهی استان تهران موفق شد یکی از بزرگترین باندهای تبهکاری را که اقدام به فروش قطعات خودروهای سرقتی و اوراق کردن اتومبیل‌ها می‌کردند، شناسایی کند.

 سهراب، سردسته باند حرفه‌ای جیب‌بری که در استان‌های مختلف کشور دست به سرقت زده است، در کرمانشاه به دام افتاد و به 231 فقره سرقت اعتراف کرد.

یکشنبه‌

  تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در شرق تهران با چهره‌نگاری متهمان وارد مرحله تازه‌ای شد.

  مرد جوان با گریز از چنگ آدم ربایان و نجات برادر خود از انتقام‌جویی شریک سابق پدرش در پی اختلاف چند میلیارد تومانی پرده برداشت.

 پرونده پدری که با انگیزه ناموسی سمیه، دختر خود را با همدستی مردی دیگر سنگسار کرده است در دادسرای عمومی زاهدان به جریان افتاد.

 4 سارق مسلح با هجوم به مغازه طلافروشی در خیابان درمانگاه زنجان ضمن مجروح کردن صاحب مغازه و یک فرد دیگر، موفق به سرقت مقادیر زیادی طلا و پول نقد از این محل شدند. ماموران در حالی در جریان این سرقت مسلحانه قرار گرفتند که سارقان برای نیل به مقصود خود دقایقی خیابان را بسته بودند و از تردد خودرو‌ها جلوگیری می‌کردند.

 مرد خدمتکاری که یک زن میانسال 52 ساله به نام فلور را در منزلش به قتل رسانده بود تا نقشه سرقت را با موفقیت اجرا کند، یک سال پس از جنایت به قصاص محکوم شد.

 رئیس پلیس آگاهی کشور از کاهش جرائم سرقت مسلحانه و قتل و همچنین افزایش شکایات مربوط به تجاوز به عنف خبر داد.

دوشنبه‌

 بررسی روابط سارق تردست طلافروشی‌ها با دیگر شبکه‌های دزدی، باند هشت نفره سرقت از مغازه‌های تهران را با بیش از 150 فقره سرقت در دام پلیس گرفتار کرد.

 پسر جوانی به نام سعید که در دفاع از خواهرش، شوهر وی مجتبی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، از سوی شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

  حکم اعدام دو متهم در مشهد اجرا شد. یکی از آنها به اتهام زنای به عنف به تعدادی از دختران زیر 10 سال و دیگری به اتهام قتل عمد به قصاص نفس محکوم شده بود.

 «ابوذر» 25 ساله که به دنبال یک درگیری دوست پیشینش رسول را کور کرد در دادگاه کیفری استان تهران به دیه و زندان محکوم شد.

 «حمید» 34 ساله که برادرش محمدجواد را قربانی ارثیه‌خواهی کرد، دیروز در دادگاه کیفری تهران به مرگ محکوم شد.

 ضرباهنگ مرگ برای زهرا  زن 27 ساله  که شوهر 45 ساله‌اش به نام حسن را به قتل رسانده است، به صدا درآمد.

 مرد  مسلحی که قصد داشت تحت عنوان مامور از دو نفر زورگیری کند، با دخالت مردم در چنگ ماموران اسیر شد. در حال حاضر بررسی ادعاهای ضد و نقیض این مرد 44 ساله و تحقیقات در مورد چگونگی تهیه اسلحه توسط وی در دادسرای امورجنایی تهران ادامه دارد.

 یکی از اعضای باندی که با جاسازی مقادیری طلا و سنگ‌های قیمتی در بدن خود از طریق هوایی به گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) وارد و آن را به داخل کشور منتقل می‌کرد، توسط کارآگاهان پایتخت دستگیر شد.

سه‌شنبه‌

  مردی که در پی یک انتقام‌گیری خونین مهدی، داماد 23 ساله‌اش را با کلاشینکف به گلوله بست، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 دو مرد که ایرج و امیر نام داشتند و در جنایت‌های جداگانه دو راننده مسافرکش را با انگیزه سرقت خودروشان به قتل رسانده بودند در زندان اصفهان به دار آویخته شدند.

 دو سارق موبایل در حال گریز از چنگ ماموران در اثر تصادف روانه بیمارستان شدند. یکی از آنها در کما به سر می‌برد و کمال، همدست 23 ساله این مرد در بازجویی‌های اولیه به 8 سرقت موبایل در شرق تهران اعتراف کرده است.

 مینا، زنی که برای فرار از آزارهای شوهر خود از آلمان گریخته بود با شکایت مادر شوهرش در تهران بازداشت شد.

 تحقیقات در خصوص زوایای پنهان مرگ مشکوک مرد 68‌ساله‌ای به نام حسن که بر اثر سقوط فوت شده است، از سوی بازپرس جنایی تهران آغاز شد.

 سارقان مسلح بانک سپه کوهدشت 15 دقیقه بعد از دزدی دستگیر شدند.

 سارق 40 ساله که قصد ربودن تجهیزات یک اتاق برق شهری را داشت قبل از سرقت گرفتار برق گرفتگی شد و جان داد.

 جاعل حرفه‌ای 30 ساله که با دایر کردن شرکت خدمات بازرگانی به کلاهبرداری‌‌های میلیونی دست زده است از سوی پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.

 درگیری مسلحانه سه سرنشین خودرویی در شرق تهران، پرده از جزییات قاچاق مواد مخدر برداشت.

چهارشنبه‌

  دو مرد جانی که در پرونده‌هایی جداگانه مرتکب قتل شده بودند از سوی کارآگاهان مبارزه با قتل پلیس پایتخت دستگیر شدند. یکی از آنها مرد 39 ساله‌ای به نام فرشاد است.

 سه نوجوان که با نوشتن شعارهای تهدیدآمیز و غیراخلاقی در دبیرستان دخترانه اهداف مجرمانه را دنبال می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند. انگیزه‌های ارتکاب این جرم از سوی این سه نوجوان هنوز برای پلیس مشخص نشده است.

 فردی که متهم است در پی بروز اختلاف با همسرش اقدام به گروگانگیری مسلحانه 6 نفر کرده، با صدور کیفرخواست بزودی در دادگاه عمومی جزایی و دادگاه انقلاب تهران محاکمه خواهد شد.

 مردی به خاطر سیمکارت تلفن، همسایه‌اش را در خانه  به قتل رساند.

 پسر 21 ساله‌ای به نام امیر در اقدامی جنون‌آمیز، شکوفه، نامزد 15‌‌ساله‌اش را از پای درآورد و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

  برای دستگیری قاتلان مرد 50 ساله‌ای به نام جمشید که در حمام منزلش در خیابان گاندی به قتل رسیده است بلافاصله تحقیقات پلیسی با صدور دستور قضایی آغاز شد.

 قاضی قلابی که با جعل مدارک آزادی مجرمان از خانواده افراد زندانی کلاهبرداری می‌کرد به دام افتاد.

 مردی 53 ساله‌ای به نام فیروز که به جرم ارتکاب قتل جوان 23 ساله‌ای به نام علی در آستانه اجرای حکم قصاص بود، با اخذ رضایت از اولیای دم از طناب دار رهایی یافت.

پنجشنبه‌

 یک آتش‌نشان24 ساله ایرانی با شلیک گلوله در مرکز شهر مالمو سوئد به قتل رسید. هیچ سرنخی از این جنایت مسلحانه وجود ندارد.

  سه مرد جوان در ارتباط با مرگ مرموز دختر نوجوانی که جسدش‌ یک سال پیش در بیابان‌های اطراف تهران کشف شد، بازداشت شدند.

 پسر جوانی که در پی اختلاف با شهلا، نامزد 15 ساله‌اش وی را با چاقو به قتل رسانده بود، از سوی پلیس تبریز دستگیر شد.

 ماموران پلیس استان تهران، دختر17 ساله‌ای به نام ساناز را که به اتهام فرار از خانه تحت تعقیب قرار گرفته بود و قصد داشت پسر مورد علاقه‌اش را در روز تولدش به قتل برساند، دستگیر کردند.

 مردی که به خاطر بدهی 50 میلیون تومانی از سوی  طلبکاری به نام منوچهر ربوده شده بود، با تلاش پلیس آزاد شد.

 حکم مردی که شوهر زن سابقش را در کرج با شلیک گلوله کشت، در دیوان عالی کشور تایید شد.

جمعه‌

  دزدان مسلح نقابدار پس از محاکمه، به اتهام سرقت ناکام از یک طلافروشی و 2 خودروی سواری به زندان و شلاق محکوم شدند.

 فرمانده نیروی انتظامی خبر داد: لایحه افزایش میزان جریمه تخلف‌های حادثه‌ساز در انتظار تصمیم دولت است.

  مردان و زنان تبهکار که با «اسکورت» به دزدی می‌رفتند، پس از دستگیری به 300 فقره سرقت اعتراف کردند.

  پسربچه 8 ساله‌ای به نام مسعود که چندی پیش ربوده شده بود، با تلاش ماموران انتظامی کرمان و زاهدان از چنگ آدم ربایان نجات یافت.

 اعضای شبکه قاچاق میلیاردی تلفن همراه و تجهیزات ماهواره‌ای از کشورهای حاشیه خلیج فارس به تهران، شناسایی و دستگیر شدند.

 دو شکارچی غیرمجاز به نام‌های علی  43 ساله  و حامد  21 ساله  که بدون مجوز قانونی در حال شکار آهو در کوهستان بودند، هنگام فرار به دست محیط‌بانان کشته شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها