سلام به همه شما عزیزان بازی خور. این هفته دوبازی کاملا متضاد را برایتان در نظر گرفتیم! هیجان در برن آوت آنقدر زیاد است که آدم فکر می‌کند مغزش در مرز انفجار قرار داد. از آن طرف بازی پرفسور لیتون آنقدر زیبا، آرام و دوست داشتنی است که فکر می‌کنید در حال خواندن یک رمان زیبا هستید. معماها و چیستان‌های کوتاه و مختصر این بازی به درد پرکردن کوچک ترین وقت آزاد شما می‌خورد.
کد خبر: ۱۶۱۷۵۲

همان طور که می‌بینید با نزدیک شدن به پایان سال، تعداد بازی‌های خوب هم کم کم زیاد می‌شود. توصیه می‌کنم همه را یک جا بازی نکنید و برای تعطیلات هم چیزی باقی بگذارید. در ضمن خودتان را برای یک مسابقه در تعطیلات نوروزی آماده کنید. جزئیات مسابقه را در هفته بعد اعلام خواهیم کرد اما بالاخره درخواست بسیاری از خواننده‌هایی که از ما درخواست مسابقه و این حرف‌ها را داشتند اجابت می‌شود.

آقای رحمتی، دویل می‌کرای 4 دیر نمی‌شود! عجله نکن. مصطفی مرادی، ما که چیزی در مورد کپی خور شدن پلی استیشن 3 نشنیده ایم. اگر پسر خاله دوست شما بازی کپی روی پلی استیشن 3 اش اجرا می‌کند از خود ایشان بپرس! جواد‌پورمحمد اعتراض کردند چرا در این چند وقت به بازی‌های کنسول‌های عجیب و غریب (!) می‌پردازیم در حالیکه بسیاری از خواننده‌های شهرستانی دسترسی به آنها ندارند؟ راستش را بخواهید آقای پورمحمد عزیز اگر این کار را نکنیم از طرف خواننده‌های عجیب وغریب (!) که کاری جز غلط و ایراد گرفتن از ما ندارند متهم به این می‌شویم که از دنیا عقبیم و بازی‌های جدید را معرفی نمی‌کنیم. حالا شما بگو چکار کنیم؟

مسعود آقای تقی آبادی پیشنهاد کرده‌اند بازی‌های موبایل هیجان انگیزی که معرفی می‌کنیم را روی سایت قرار بدهیم تا خواننده‌ها دانلود کنند. چشم. ولی لطفا دقیقا بفرمایید روی کدام سایت منظورتان است؟ آقای اصغری هم گفته‌اند لطفا مدل گوشی‌هایی که هر بازی پشتیبانی می‌کند را هم بنویسید که باید بگوییم نمی‌شود! تبلیغ می‌شود! خودتان در اینترنت جستجو کنید.

حجت ذبیحی، اتفاقا ما هم همین مشکل را داشتیم. می‌بینی که هنوز دویل می‌کرای 4 نقد نشده، دلیلش این است که دیسک ما هم مثل دیسک شما قلابی بود و از مرحله دوم جلوتر نمی‌رفت! خدا از گناه این فروشنده‌های بی‌انصاف نگذرد که اینجوری دیسک به من و شما قالب می‌کنند و بعد هم مسولیت قبول نمی‌کنند. فرزاد شربیانی، می‌توانی امیدوار باشی. بیشتر وقت‌ها بازی‌های ایکس باکس 360 بعد از مدتی به PC هم راه پیدا می‌کند.
نمونه اخیرش هم همین مس افکت که قرار شد برای PC هم بیاید. اما تاخیر همیشه هست. صبر کنی اساسین و دویل هم به PC می‌آیند.

دوستان عزیز اینقدر بی خود ای‌میل نزنید و وقت خودمان و خودتان را نگیرید که در فلان جای بازی گیر کرده‌ام و از بهمان جا چطوری رد شوم؟ مدت‌هاست دیگر جواب این سوال‌ها را نمی‌دهیم. اینترنت و سایت‌های راهنمای بازی را برای چه اختراع کرده‌اند؟ تا هفته بعد خدانگهدار. گوش به زنگ مسابقه ما باشید!

clickgame@jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها