
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری و همراهی اداره کل آموزش و پرورش، معلمان و دانشآموزان در اجرای موفق این طرح، اظهار کرد: در سال گذشته یکهزار و ۶۶ دانشآموز و ۲۳۸ معلم از سراسر استان در سامانه همیار گاز مشارکت فعال داشتند که نقش مهمی در ترویج فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی ایفا کردند. وی با تأکید بر اهمیت آموزش و فرهنگسازی از سنین پایه افزود: اجرای مجدد طرح همیار گاز در سال جاری نیز در دستور کار قرار گرفته و با همکاری آموزش و پرورش استان ادامه خواهد یافت تا زمینه آشنایی هرچه بیشتر دانشآموزان با مفاهیم مدیریت مصرف انرژی فراهم شود. در ادامه این مراسم، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از آمادگی این مجموعه برای اجرای گسترده طرح همیار گاز در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای سال تحصیلی آینده در ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس و با مشارکت حدود ۶۵ هزار دانشآموز دوره ابتدایی اجرا خواهد شد. وی با بیان اینکه دوره ابتدایی، زیربنای اصلی تعلیم و تربیت و شکلگیری رفتارهای اجتماعی است، اظهار داشت: آموزش مفاهیم صرفهجویی و مصرف بهینه انرژی در این مقطع میتواند آثار ماندگاری در سبک زندگی نسل آینده داشته باشد. در پایان این مراسم از معلمان و دانشآموزان برتر طرح همیار گاز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما