پاسخگویی به بیش از ۲۵ هزار تماس بیماران و مصدومین توسط پرستاران واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس

رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از ارائه ۲۵ هزار خدمت مشاوره پزشکی و دارویی توسط پزشکان و پرستاران تریاژ تلفنی مرکز اورژانس خبر داد.
کد خبر: ۱۵۰۴۹۸۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر محمدرضا شکوهی اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۵ هزار و ۳۷۰ نفر با واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس تماس گرفته و از خدمات این واحد بهره‌مند شدند.

رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: از ابتدا تا پایان اردیبهشت ماه بیش از ۲۵ هزار نفر از بیماران و مصدومین با واحد تریاژ تلفنی مرکز اورژانس۱۱۵ تماس گرفته و امدادخواهی نموده‌اند.

وی اعلام کرد: از تعداد کل تماس های برقرار شده، بیش از ۶ هزار مورد منجر به اعزام آمبولانس و تیم های درمانی شده و بیش از ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره های پزشکی_دارویی و پرستاری پزشکان و پرستاران واحد ارتباطات و کنترل عملیات بهره‌مند شدند.

رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: متاسفانه هزار و پانصد تماس مزاحمت های تلفنی بوده‌اند که در بسیاری موارد باعث اخلال در امر خدمت رسانی و خستگی مضاعف کادر درمان شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

سفیر کشورمان در عشق‌آباد در گفت‌وگو با «جام‌‌جم» ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد

سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

رویش زندگی از دل مرگ

همزمان با موافقت معاون رئیس‌جمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفت‌وگو با دکتر امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالش‌های این حوزه را بررسی کردیم

رویش زندگی از دل مرگ

نیازمندی ها