پاسخگویی به بیش از ۲۵ هزار تماس بیماران و مصدومین توسط پرستاران واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس

رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از ارائه ۲۵ هزار خدمت مشاوره پزشکی و دارویی توسط پزشکان و پرستاران تریاژ تلفنی مرکز اورژانس خبر داد.
کد خبر: ۱۵۰۴۹۸۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر محمدرضا شکوهی اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۵ هزار و ۳۷۰ نفر با واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس تماس گرفته و از خدمات این واحد بهره‌مند شدند.

رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: از ابتدا تا پایان اردیبهشت ماه بیش از ۲۵ هزار نفر از بیماران و مصدومین با واحد تریاژ تلفنی مرکز اورژانس۱۱۵ تماس گرفته و امدادخواهی نموده‌اند.

وی اعلام کرد: از تعداد کل تماس های برقرار شده، بیش از ۶ هزار مورد منجر به اعزام آمبولانس و تیم های درمانی شده و بیش از ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره های پزشکی_دارویی و پرستاری پزشکان و پرستاران واحد ارتباطات و کنترل عملیات بهره‌مند شدند.

رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: متاسفانه هزار و پانصد تماس مزاحمت های تلفنی بوده‌اند که در بسیاری موارد باعث اخلال در امر خدمت رسانی و خستگی مضاعف کادر درمان شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
ما فرزندان دلیلیم، نه پرخاش

سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیات‌ها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتار‌های تنش‌زا شود

ما فرزندان دلیلیم، نه پرخاش

نیازمندی ها