دوبله چند مجموعه کارتونی 26 قسمتی برای شبکه های مختلف سیما به پایان رسید.
کد خبر: ۱۵۰۴۵۲

«بچه های تورو میرو» با سرپرستی جواد پزشکیان ، برای شبکه یک دوبله شده و درباره موجودی است که از مریخ به زمین می آید. وی می خواهد تخم فلزی 3 قسمتی را پیدا کند که با آن می توان جهان را فتح کرد. تعدادی از دوبلورهای این سریال عبارتند از بیژن علی محمدی (اورس)، اردشیر منظم (آرتور)، شیلا آژیر (وینسنت)، نسیم رضاخانی (زیا)، مهرخ افضلی (ملانی )، اکبر منانی (ابیدایتی)، محمد عبادی ، شهروز ملک آرایی و مریم نوری درخشان.

حل شدن مشکلات حشرات

«بازرس فابر» با سرپرستی مهین برزویی دوبله شده و درباره دانشمندی است که با کمک یک بازرس ، مسائل و مشکلات شهری را که ساکنان آنها همگی حشرات هستند، برطرف می کند.کسری کیانی (فابر)، غلامرضا صادقی (بویر)، مهوش افشاری (گوترا)، فریبا شاهین مقدم (شارلوت )، امیر حکیمی (پی یر) و اسفندیار مهرتاش ازجمله گویندگان این اثر هستند.

گربه ای که معما حل می کند

«کارآگاه پیشی» نیز با مدیریت برزویی دوبله شده است. ماجراهای این مجموعه درباره گربه ای است که در اداره پلیس زندگی می کند. او در ماموریت های پلیس شرکت می کند و بیشتر معماها با تدبیر او حل می شود....
تعدادی از گویندگان این سریال که احتمالا از شبکه تهران پخش خواهد شد عبارتند از همت مومی وند (پیشی)، عباس نباتی (هارکر)، فریبا شاهین مقدم (پارکر)، شهرزاد ثابتی (کتی )، شایسته تاج بخش (آرابلا)، ابراهیم شفیعی (هکتور) و مهوش افشاری (موشی).

نجات حیوانات سیرک توسط کوالا

«بلینکی بیل» را مهوش افشاری برای شبکه تهران دوبله کرده است. ماجراهای این مجموعه درباره یک بچه کوالاست که به کمک حیوانات یک سیرک می آید. او حیوانات را از دست 2 برادر که آنها را استثمار می کنند، نجات می دهد. آنها با یک بالون فرار می کنند و 2 برادر هم دنبالش می روند...فریبا شاهین مقدم (بلینکی بیل) ، شوکت حجت ، مهسا شرافت ، شهرزاد ثابتی ، تورج نصر، سعید شیخ زاده ، آزیتا یاراحمدی و نرگس فولادوند ازجمله گویندگان این سریال هستند.

دزدی از یک مخترع

«چیپ و استولی» که احتمالا از شبکه یک پخش خواهد شد. درباره 2 دوست است که یکی از آنها مخترع است. دشمنان آنها، هر بار اختراع استولی را می دزدند، اما او ناامید نمی شود و دوباره دست به کار می شود و... تعدادی از دوبلورهای این سریال عبارتند از: شوکت حجت (چیپ)، علیرضا شایگان (استولی)، نسیم رضاخانی ، شیلا آژیر و ناهید شعشعانی.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها