واکنش حماس به عملیات ضدصهیونیستی در اشدود

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به عملیات تیراندازی در خیابان شماره ۴ در نزدیکی اشدود در جنوب فلسطین اشغالی که به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن ۵ تن دیگر منجر شد، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۴۷۷۳۸۱

به گزارش جام جم آنلاین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد عملیات تیراندازی که در نزدیکی اشدود در جنوب فلسطین اشغالی رخ داد واکنشی عادی به آنچه بوده است که اشغالگران مرتکب آن شده‌اند. این عملیات همچنین مؤید تداوم و تشدید حملات مقاومت علی‌رغم تمامی تدابیر امنیتی است.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، در این بیانیه همچنین آمده است این عملیات و عملیات‌های قبلی در عمق اراضی اشغالی علیه رژیم صهیونیستی، قدرت و توانایی مقاومت را در آسیب رساندن به دشمن صهیونیستی و ناکام گذاشتن نقشه‌های آنها را ثابت می‌کند.

جنبش حماس در بیانیه خود همچنین اعلام کرد: ما خواستار افزایش عملیات دردناک‌تر در قلب اراضی اشغالی و تشدید خشم و اتحاد بیشتر مقاومت و شعله‌ور کردن تمام جبهه‌های رویارویی تا زمان توقف تجاوزات و شکست اشغالگران هستیم.        

پیشتر کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد عملیات تیراندازی در خیابان شماره ۴ در نزدیکی اشدود در جنوب فلسطین اشغالی رخ داد.

اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرد در این عملیات یک تن کشته و پنج تن زخمی شدند. پیشتر رسانه‌های عبری گزارش داده بودند ۲ پلیس در این تیراندازی که به نظر می‌رسد در چندین مکان‌ صورت گرفته، زخمی شدند.

رسانه‌های عبری افزودند فردی که به سمت نیروهای پلیس تیراندازی می‌کرد هدف قرار گرفت و به نظر می‌رسد به شهادت رسیده است.

طی هفته‌های اخیر عملیات‌های ضدصهیونیستی در اراضی اشغالی افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها