جدول پخش رسانه‌ملی تا پایان ۱۴۰۴ آماده است

رئیس سازمان صداوسیما به‌منظور تشریح برنامه‌های آتی رسانه‌ملی روز گذشته در نشست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حضور یافت. پیمان جبلی در این نشست به تشریح اقدامات و برنامه‌های رسانه‌ملی در مسیر تحولی پرداخت. نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود را درباره برنامه‌ها و سیاست‌های حال و آینده صداوسیما بیان کردند.
کد خبر: ۱۴۷۴۳۲۳
 
جبلی در این نشست گفت: در حال حاضر که خدمت عزیزان هستیم، هشت اثر را در مرحله پس‌تولید داریم که آماده است و تنها باید در جدول پخش قرار گیرد. ۱۴ اثر در مرحله تولید داریم و دوربین‌روشن و در حال ضبط هستند. ۱۱ اثر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و ۷ اثر در مرحله صفر پیش‌تولید است یعنی در مرحله بعد از پلمب‌شدن فیلمنامه و تبدیل آن به اثری است که باید ساخته شود. ۱۲ اثر هم در مرحله نگارش فیلمنامه است که تمام اینها مبتنی بر اولویت‌های سند تحول است که در کارگروه‌های محتوایی ذیل قرارگاه تحول به آن توجه می‌شود. بر اساس این گزارش، تا پایان ۱۴۰۴ هیچ مشکلی به لحاظ تولید مجموعه‌های نمایشی نداریم و به‌نوعی جدول پخش ما از الان بسته شده است. یعنی کاملا آماده هستیم تا به‌ترتیب آنها را در جدول پخش قرار دهیم. همچنین دو مجموعه نمایشی الف ویژه ما یعنی سلمان فارسی و موسی، در حال تولید است و در کنار آن پرداختن به موضوعات روز را داشتیم. برای اولین‌بار در انتخابات مجلس از یک ابتکار عمل جدید استفاده کردیم که کار بزرگی بود که همکاران ما در بخش فنی انجام دادند. ما به تعداد حوزه‌های انتخابی، شبکه تلویزیونی راه انداختیم. بر این اساس، ۲۰۰شبکه تلویزیونی در کنار شبکه‌های سراسری و استانی رسانه‌ملی راه‌اندازی شد. سعی کردیم اصلا وارد حواشی نشویم و جایی اگر لازم به توضیح بود، وارد شدیم. جاهایی که ضرورت نداشته، سرمان را گرم کارمان کردیم تا وارد حاشیه نشده و ماموریت اصلی‌مان را به‌خوبی انجام دهیم. 

دیدار با خانواده شهید خبرنگار 
رئیس رسانه‌ملی همچنین در برنامه‌ای دیگر با خانواده شهید مایا ناصر، خبرنگار پرس‌تی‌وی دیدار داشت. شهید مایا ناصر خبرنگار سوریه‌ای پرس‌تی‌وی سال۱۳۹۱درحین ارائه گزارش زنده تلویزیونی به شهادت رسید.خانواده مایا ناصر در دوازدهمین سالگرد شهادت فرزندشان در مراسم یادبود و نام‌گذاری بزرگ‌ترین استودیوی معاونت برون‌مرزی به نام این شهید در مجموعه شهید سلیمانی حضور خواهند داشت. این مراسم امروز صبح برگزار خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها