طراحی سریع و فوری بنر تسلیت + نمونه بنر تسلیت

چکیده : با استفاده از پوستر تسلیت خام، امکان طراحی و چاپ فوری بنرهای تسلیت فراهم شده است. در این مطلب، اطلاعات بیشتری را به شما ارائه می‌دهیم و چند نمونه بنر تسلیت پدر، مادر و جوان را به شما نشان خواهیم داد.
کد خبر: ۱۴۷۳۶۲۹

طراحی سریع و فوری بنر تسلیت + نمونه بنر تسلیت

مرجع دانلود طرح لایه باز بنر و پلاکارد تسلیت پدر، مادر و جوان - طرح دات آی آر

سفارش و ارسال بنر تسلیت، راهی است که افراد از طریق آن همدردی و تأسف خود را به خانواده‌های داغدار نشان می‌دهند. در انتخاب طرح و متن روی این بنر باید دقت زیادی به خرج دهید تا خانواده متوفی بعد از دیدن آن، حس و حال بهتری پیدا کنند و ابراز همدردی شما را نیز درک کنند. برای این منظور، شرکت‌های فعال در حوزه گرافیک، انواع طرح لایه باز و طرح psd بنر تسلیت را عرضه می‌کنند که شما می‌توانید متن آن‌ها را کمی تغییر دهید و شخصی‌سازی کنید. با استفاده از پوستر تسلیت خام، امکان طراحی و چاپ فوری بنرهای تسلیت فراهم شده است. در ادامه، اطلاعات بیشتری در این خصوص به شما ارائه می‌دهیم و چند نمونه بنر تسلیت پدر، مادر و جوان را به شما نشان خواهیم داد.

سفارش فوری بنر با استفاده از طرح لایه باز بنر تسلیت

امروزه، طراحان گرافیک زیادی وجود دارند که انواع طرح‌های گرافیکی لایه باز برای سفارش بنرهای تسلیت یا بنرهای دیگر را آماده و طراحی می‌کنند. این طرح‌های از پیش آماده‌شده، حاوی یک متن تسلیت درخور و آرامش‌بخش هستند و جای برخی از اسامی مثل اسم مرحوم، اسم خانواده متوفی و اسم ارسال کننده بنر در آن‌ها خالی مانده است. به این ترتیب، اکثر افراد برای سفارش فوری بنر تسلیت مادر، پدر یا عزیزان دیگری که خانواده متوفی از دست داده‌اند، از این طرح‌های آماده استفاده خواهند کرد. این طرح‌ها از امکان ادیت متن برخوردارند و سفارش‌دهنده می‌تواند مطابق میل خود، تغییراتی در آن‌ها ایجاد کند. پس از آن، امکان ارسال آن‌ها به چاپخانه و چاپ فوری بنر در کمتر از یک ساعت وجود خواهد داشت. حتی برخی از شرکت‌های گرافیکی، هم طرح لایه باز را در اختیار مشتری قرار می‌دهند و هم بعد از اعمال تغییرات لازم، آن را چاپ خواهند کرد.

مزایای استفاده از بنر لایه باز تسلیت

استفاده از بنرهای لایه باز تسلیت، می‌تواند به شما کمک کند تا در مواقع نیاز، احساسات و همدردی خود را به بهترین شکل بیان کنید و به دیگران تسلی خاطر بدهید. پوستر تسلیت لایه باز، مزایای زیادی برای شما به‌همراه دارد که برخی از آن‌ها را در ادامه بررسی می‌کنیم.

دانلود نمونه طرح بنر تسلیت قابل ویرایش با فرمت psd – طرح دات آی آر

دانلود نمونه طرح بنر تسلیت قابل ویرایش با فرمت psd – طرح دات آی آر

صرفه جویی در زمان

با خرید و سفارش طرح لایه باز بنر تسلیت، دیگر نیازی نیست بنرهای تسلیت را از صفر طراحی کنید. این طرح‌ها کاملاً آماده هستند و فقط باید در عرض چند دقیقه، اسامی لازم در آن‌ها درج شود. با این اوصاف، استفاده از این طرح‌ها می‌تواند در زمان شما صرفه‌جویی کند و این یک مزیت مهم برای تمام افراد یا سازمان‌ها و ارگان‌ها به‌شمار می‌رود.

قابلیت شخصی سازی

این بنرهای آماده و لایه باز، در قالب یک فایل psd عرضه می‌شوند و به‌راحتی می‌توان تمام المان‌های موجود در آن‌ها را تغییر داد. شما می‌توانید بعد از دریافت بنر تسلیت psd، آن را به سبک دلخواه خود تغییر داده و شخصی سازی کنید. برای مثال، اگر نوع فونت یا سایز متن خاصی مدنظرتان باشد، می‌توانید روی طرح psd پوستر تسلیت آن را اعمال کنید.

کیفیت بسیار بالا

این طرح‌ها توسط طراحان حرفه‌ای ایجاد شده‌اند و برای ساختشان از نرم‌افزارهای قدرتمند و پیشرفته‌ای استفاده می‌شود؛ به همین خاطر، معمولا کیفیت بسیار بالایی دارند و ظاهرشان هم بسیار جذاب و حرفه‌ای به نظر می‌رسد. کیفیت بالای این طرح‌ها، حتی بعد از چاپ در چاپخانه هم به همان شکل باقی می‌ماند و در نهایت، بنر چاپ‌شده بسیار شکیل و در شأن خانواده عزادار خواهد بود.

بالابودن تنوع طرح‌ها

اگر به فروشگاه‌های اینترنتی ارائه‌دهنده بنر تسلیت خام سری بزنید، با تنوع بسیار بالایی از انواع مدل‌ها و طرح‌های لایه باز برای چاپ بنر مواجه خواهید شد. این قابلیت، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد و می‌توانید هر طرحی که با سلیقه شما یا سلیقه و فرهنگ خانواده عزادار همخوانی بیشتری دارد را خریداری کنید.

قیمت مناسب

اکثر بنرهای لایه باز از قیمت بسیار مناسب و منصفانه‌ای برخوردارند. این درحالی است که اگر بخواهید یک طراحی اختصاصی را سفارش دهید، باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید. این موضوع به کسانی که بودجه کمی دارند هم امکان می‌دهد مراتب احترام و ارزش خود به خانواده داغدار را نشان دهند.

امکان استفاده مجدد

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید بنر تسلیت قابل ویرایش این است که شما می‌توانید یک بار بابت خرید آن هزینه بپردازید، اما بارها و بارها از آن استفاده کنید. برای این منظور، فقط کافی‌ست نام اشخاص و اسامی را تغییر دهید و در مناسبت‌های مشابه هم همان طرح را برای چاپ بنر به چاپخانه بفرستید.

سهولت در چاپ

طراحان معمولاً فایل بنر تسلیت لایه باز را با فرمت‌هایی ارائه می‌دهند که به‌راحتی بتوان آن‌ها را برای چاپ آماده کرد.

دسترسی آسان و سریع

شما می‌توانید برای خرید انواع پوستر تسلیت خام، به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در این حوزه سر بزنید؛ سپس، بعد از انتخاب طرح دلخواه خود از فروشگاه و پرداخت هزینه، آن را دانلود کنید. به همین راحتی و ظرف مدت چند دقیقه، به یک طرح مناسب برای چاپ بنر دسترسی خواهید داشت.

نمونه بنر تسلیت لایه باز

بنرهای تسلیت باید با پس‌زمینه مشکی یا رنگ‌های تیره دیگر طراحی شوند تا با حال و هوای مراسم ختم و عزا همخوانی داشته باشند. فونت متن این بنرها باید خوانا و درشت باشد تا همه بتوانند از فاصله دور هم آن را بخوانند؛ همچنین، رنگ متن‌ها باید سفید یا روشن باشد تا با رنگ پس‌زمینه در تضاد بوده و به‌راحتی قابل خواندن باشد. در این بخش، می‌توانید تصاویری از نمونه طرح بنر تسلیت مادر ، پدر و جوان را مشاهده کنید و از آن‌ها ایده بگیرید.

نمونه طرح بنر تسلیت خام و پلاکارد تسلیت لایه باز – tarh.ir

نمونه طرح بنر تسلیت خام و پلاکارد تسلیت لایه باز – tarh.ir

سفارش پوستر تسلیت فوری با قیمت مناسب

در این مطلب سعی کردیم در مورد طرح لایه باز بنر تسلیت و نحوه سفارش فوری آن با شما صحبت کنیم. همان‌طور که متوجه شدید، شما می‌توانید بعد از مشاهده طرح بنر لایه باز تسلیت و انتخاب طرح دلخواه خود، فایل psd آن را دریافت کنید؛ سپس، بعد از کمی تغییر در متن آن مثل اضافه‌کردن نام مرحوم، نام خانواده داغدار و نام خودتان، آن را برای چاپ به چاپخانه ارسال کنید و بنر چاپ‌شده را به خانواده داغدار بفرستید. توصیه می‌کنیم برای سفارش و خرید بنر تسلیت جوان و بنر تسلیت پدر و مادر و عزیزان خود به مراکز معتبری مثل طرح دات آی آر مراجعه کنید که هم کیفیت کارشان به همه ثابت شده است و هم خدمات خود را با قیمت مناسبی به شما عرضه می‌کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها