انصارالله یمن: عملیات «الکرامه» نشانگر روزهای سخت آینده برای دشمن است

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای ضمن تبریک عملیات ضد صهیونیستی در گذرگاه الکرامه تأکید کرد که روزهای سختی در انتظار دشمن است.
کد خبر: ۱۴۷۱۸۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن عملیات ضد صهیونیستی در گذرگاه الکرامه (النبی) در مرز اردن و کرانه باختری را که به کشته شدن سه صهیونیست و شهادت مجری این عملیات منجر شد، تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: این عملیات مؤید آن است که دشمن صهیونیستی در صورت استمرار تجاوزات و جنایت‌هایش با روز‌های سختی مواجه خواهد شد.
 
در بیانیه مذکور تصریح شده است: این عملیات استشهادی، تنها پاسخی ساده و شایسته به کشتار‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است؛ جنایت‌هایی که تحت حمایت آمریکا صورت می‌گیرد.
 
انصارالله افزود: این عملیات جهادی، بیانگر شجاعت و ایمان مجری آن به آرمان فلسطین و احساسات مردمی در قبال جنایت‌های نسل‌کُشی فلسطینیان بود.
 
صبح امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عملیات ضد صهیونیستی در منطقه گذرگاه الکرامه (النبی) در مرز کرانه باختری و اردن رخ داده و در جریان آن، ۳ صهیونیست کشته شده‌اند.
 
سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی نیز با تایید کشته شدن این ۳ صهیونیست اعلام کرد که آن‌ها در جریان تیراندازی در این گذرگاه کشته شدند.
 
رسانه‌های صهیونیستی گفتند که نظامیان اشغالگر به سمت مجری عملیات تیراندازی کرده و وی را به شهادت رساندند.
 
منابع خبری گفتند که مجری عملیات راننده یک کامیون اردنی بود و از داخل خاک اردن وارد گذرگاه شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها