وصیت‌نامه مجری عملیات ضد صهیونیستی الکرامه:

ای امت عربی اگر دین ندارید لااقل غیرت داشته باشید

رسانه‌های فلسطینی وصیت نامه مجری عملیات الکرامه که در آن خطاب به ملت‌های عربی گفته است، «اگر دین ندارید، لااقل غیرت داشته باشید» را منتشر کردند.
کد خبر: ۱۴۷۲۱۱۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، ماهر ذیاب الجازی مجری عملیات شهادت طلبانه الکرامه در مرز اردن و سرزمین‌های اشغالی وصیت‌نامه‌ای دست نویس از خود به جای گذاشته که در آن خواستار تحرک مردم اردن در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قبال مردم غزه و فلسطین شده است.

متن کامل این وصیت‌نامه به شرح زیر است:

پدرم و مادرم! من را به ذهن خود نسپارید، ولی مواضع من را در ذهن داشته باشید تا جاویدان باقی بماند و انگیزه‌ای برای امت عربی و ملت اردن باشد تا موضعی را در قبال اشغالگران صهیونیسم که بدترین و شدیدترین جنایت‌ها را در مورد کودکان و زنان و مردان ما در غزه و فلسطین مرتکب می‌شوند، اتخاذ کنند.

ای برادران عرب؛ اگر دین ندارید، لااقل غیرت و نخوت عربی داشته باشید.

ای امت عربی اگر دین ندارید لااقل غیرت داشته باشید

ماهر ذیاب حسین الجازی عامل عملیات قهرمانانه ضد نظامیان صهیونیست در گذرگاه الکرامه، راننده کامیونی از استان معان در جنوب اردن بود.

او حدود ساعت ۱۰ صبح یکشنبه وارد گذرگاه الکرامه در مرز اردن و فلسطین اشغالی شد و از فاصله صفر اقدام به تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در این گذرگاه کرد.

در این عملیات ۳ صهیونیست به هلاکت رسیدند و مجری عملیات هم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

شادی الجازی برادر ماهر الجازی عامل عملیات شجاعانه در منطقه المالکیه و گذرگاه النبی در مرز اردن با سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد که برادرش از اوضاع امت اسلامی به ویژه بعد از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در غزه که بیش از ۴۰ هزار شهید بر جای گذاشته، مأیوس شده بود و احتمالاً همین موضوع انگیزه‌ای برای انجام این عملیات شده است.

الجازی ابراز داشت: هر انسان غیوری ممکن است به علت این کشتار و جنایت‌هایی که اشغالگران صهیونیسم مرتکب می‌شوند، کاری انجام دهد، لذا شهید ماهر الجازی نیز این کار را انجام داد و ما از خداوند می‌خواهیم که او را به عنوان شهید قبول کند.

وی با اعلام اینکه خبر شهادت برادرش را از رسانه‌ها شنیده است، گفت که ماهر متأهل و دارای ۵ فرزند بود که بزرگترین آنها ۱۲ سال سن دارد.

ای امت عربی اگر دین ندارید لااقل غیرت داشته باشید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها