قائم مقام هیات بسکتبال شهرستان گرگان:

هزینه های لاکچری برای بازیکنان خارجی بسکتبال شهرداری گرگان

چلنگر، قائم مقام هیات بسکتبال شهرستان گرگان گفت: در قرارداد بازیکنان خارجی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ذکر شده بود که باید با پرواز فرست کلاس تردد کنند که تفاوت هزینه آن با پرواز ساده پنج میلیارد تومان است، این در حالی است که با همین مبلغ می توان حامی تیم بانوان بود.
چلنگر، قائم مقام هیات بسکتبال شهرستان گرگان گفت: در قرارداد بازیکنان خارجی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ذکر شده بود که باید با پرواز فرست کلاس تردد کنند که تفاوت هزینه آن با پرواز ساده پنج میلیارد تومان است، این در حالی است که با همین مبلغ می توان حامی تیم بانوان بود.
کد خبر: ۱۴۷۱۳۳۸
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سید نوید چلنگر اظهار کرد: گرگان تنها شهری در سراسر کشور است که از سال ۵۲ به بعد در لیگ حضور داشته و هر سال در بالاترین سطح مسابقات کشوری تیم داشته است.

قائم مقام هیات بسکتبال شهرستان گرگان افزود: یکی از نقاط قوت این تیم مردمی بودن آن در طول این مدت بوده است. به عنوان در فینال سال ۵۶ که در تهران برگزار شد تماشاگران گرگان بیشتر از تهران بودند.

وی با تاکید بر این مساله که تیم شهرداری گرگان مردمی ترین تیم است، گفت: شاید این تیم خصوصی اداره نشود اما مردمی ترین تیم لیگ است و اگر امروز بسکتبال به عنوان فرهنگ شهر گرگان محسوب شده و از آن به عنوان یک موضوع اجتماعی یاد می شود به دلیل همین پیشینه تاریخی است.

چلنگر با اشاره به عملکرد شهرداری گرگان در حوزه بسکتبال گفت: عملکرد شهرداری در قبال این تیم نیز به دو دسته تقسیم می شود؛ قبل از سال ۹۷ که  شهرداری گرگان هر طور که صلاح می دانست تصمیم گیری می کرد و یک تیم متوسطی داشت، اما در ادامه بنا به اتفاقاتی که در آن سال ها رخ داد پیشکسوتان از شهردار وقت خواستند که  هزینه معقولی صرف شود تا بتوانیم نتیجه مطلوب تری بدست آوریم.

وی ادامه داد: با این رویکرد در سال ۹۷ یک تیم خوب چیده شد که  پیشکسوتان در کنار آن قرار گرفتند و در آن زمان تیم با ۲.۵ میلیارد تومان به مقام نائب قهرمانی کشور  رسید.

تیم ۴۰ میلیارد تومانی با ۸۰ میلیارد تومان چیده می شود

قائم مقام هیات بسکتبال شهرستان گرگان با اشاره به اینکه این آغاز هزینه کرد بسکتبال شهرداری گرگان بود، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم آینده نگری داشته باشیم باید یک آکادمی و باشگاه دایر کنیم و بدون شک یک پروژه ۸۰ میلیارد تومانی نیازمند یک مدیر خوب است.

چلنگر با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کدام از این شرایط را در تیم بسکتبال شهرداری گرگان نداریم، افزود: ورزشکاران رها شده اند و با سختی و مشقت زیاد در تیم های دیگر بازی می کنند و پس از اینکه به موفقیت می رسند انتظار داریم با حداقل ها در کنار تیم بومی قرار بگیرند، در حالی که در روزهای سخت در کنار آنها نبودیم.

وی انتقاد کرد: متاسفانه از آنجایی که  نگاه دراز مدت به بسکتبال نداریم اوقات طلایی تیم را از دست می دهیم.

قائم مقام هیات بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه تعریف تیم حرفه ای در این است که بهترین نفرات برای کسب بهترین نتیجه با مناسب ترین هزینه در کنار تیم حضور داشته باشند، متذکر شد: بخاطر اختلاف نظرهای که در شهرداری و شورای شهر وجود دارد در همه موارد نمی توان تصمیم گیری درستی داشت و در نهایت یک تیم ۴۰ میلیارد تومانی با ۸۰ میلیارد تومان چیده می شود.

وی گفت: حمایت از تیم بانوان بسکتبال هزینه زیادی ندارد و امیدوارم با کنار گذاشتن برخی هزینه های اضافی در تیم آقایان، این حمایت انجام شود.

چلنگر یادآور شد: در قرارداد بازیکنان خارجی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ذکر شده بود که باید با پرواز فرست کلاس تردد کنند که تفاوت هزینه آن با پرواز ساده پنج میلیارد تومان است، این در حالی است که با همین مبلغ می توان حامی تیم بانوان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها