رئیس هیات بسکتبال شهرستان گرگان:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با یک سیستم خودمختار اداره می شود

رجبی، رئیس هیات بسکتبال شهرستان گرگان گفت: چندین بار به صورت حضوری، پیامک و از طریق مکاتبه در خواست هایی از مدیران تیم بسکتبال شهرداری گرگان داشتیم اما اگر بخواهم خیلی صادقانه صحبت کنم هیات بسکتبال حتی در جریان کوچکترین تصمیمات این تیم هم دخیل نیست.‌
رجبی، رئیس هیات بسکتبال شهرستان گرگان گفت: چندین بار به صورت حضوری، پیامک و از طریق مکاتبه در خواست هایی از مدیران تیم بسکتبال شهرداری گرگان داشتیم اما اگر بخواهم خیلی صادقانه صحبت کنم هیات بسکتبال حتی در جریان کوچکترین تصمیمات این تیم هم دخیل نیست.‌
کد خبر: ۱۴۷۱۱۸۴
نویسنده شبیر دائمی

محمد رجبی در میزگرد «آسیب شناسی بسکتبال گرگان و پیشنهادات فصل جدید» ، اظهار کرد: در مدت ۱۴ ماهی که در بسکتبال مسئولیت دارم هیچ وقت از بنده نظرخواهی نشده است، تصمیمات تیم توسط  یک مجموعه خود مختار گرفته می شود و نظر کارشناسان و متخصصان برای آنها اهمیتی ندارد.

رئیس هیات بسکتبال شهرستان گرگان افزود: چندین بار به صورت حضوری، پیامک و از طریق مکاتبه در خواست هایی از مدیران تیم بسکتبال شهرداری گرگان داشتیم اما اگر بخواهم خیلی صادقانه صحبت کنم هیات بسکتبال حتی در جریان کوچکترین تصمیمات این تیم هم دخیل نیست.‌

وی ادامه داد: بنده را به عنوان معتمد شهرداری در کمیته ارزیابی، انضباطی و فنی عضو کرده اند که طی سه جلسه، سه صورتجلسه امضا شد اما هیچ کدام اجرایی نشد.

رجبی خاطرنشان کرد: برادرانه و دلسوزانه اطلاعات را در اختیار شهرداری قرار دادیم اما اعتنایی به آن نمی شد و آنها همان کاری را که خود احساس می کردند درست است انجام می دادند.

رئیس هیات بسکتبال شهرستان گرگان با اشاره به اینکه در ابتدای سال ۹۷ که تیم بسته شد کسی فکر نمی کرد این تیم وارد یک عرصه جدید شود، یادآور شد: بسکتبال باید به عنوان یک پروژه اجتماعی دیده شود و برای موفقیت های این تیم باید جشن گرفت که تا حدودی این اقدامات انجام شد اما کم کم مسیر عوض شد.

فساد اشخاص را به پای تیم بسکتبال ننویسید

وی با تاکید بر این مساله که ارتباط فکری بین افراد متخصص و متعهد قطع شده، افزود: در طی این چند سال گذشته در هیچ رده ای نتوانستیم جزو چهار تیم برتر باشیم اما سال گذشته در ردیف چهار تیم برتر قرار گرفتیم که این یک موفقیت برای این تیم به حساب می آید.

رجبی گفت: هیات بسکتبال وظیفه دارد همه دغدغه خود را در حوزه بسکتبال مطرح کند اما کسانی که در جای دیگر مشغول هستند و وظایف زیادی برعهده دارند نمی توانند با همه ظرفیت بسکتبال گرگان را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: یک پروژه با این عظمت نیازمند مسئولانی است که ۱۰۰ درصد و با همه ظرفیت در این حوزه فعال باشد.

رئیس هیات بسکتبال شهرستان با اشاره به اینکه از هر زاویه ای بنگریم سیستم تیم بسکتبال شهرداری گرگان دچار ایراد است، افزود: باید نقاط ضعف تیم را شناسایی و در این حوزه چاره جویی کرد، تیمی که چنین ظرفیتی دارد و می تواند در ردیف چهار تیم برتر کشور باشد باز هم می تواند این موفقیت ها را بدست آورد.

وی با اشاره به اینکه نباید همه اشکالات را به نام تیم بسکتبال تمام کرد، یادآور شد: اگر اشخاص در حوزه مسئولیت خود دچار مشکل بودند نباید به نام تیم ثبت شود، متاسفانه فساد افراد باعث شده برخی مواقع این تیم در ذهن مردم به عنوان یک فساد نقش ببندد این در حالی است که بسکتبال در این اتفاقات بی اختیار است.

  • وی ضمن بیان اینکه کسانی که پول و قدرت دارند خود تصمیم می گیرند، گفت: در کنار نقد هایی که مطرح می شود نباید فراموش کرد که مجموعه شورا و شهرداری ۳۶ سال بسکتبال را حمایت کرده، در ادواری این حمایت به صورت قطره چکانی بوده و از یک زمانی به بعد نگاه متفاوت شد و حمایت ها قهرمانی تیم را رقم زد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها