افتخار آفرینی مجدد دانش آموزان دارای نیازهای ویژه استان هرمزگان

در رشته سرود گروهی و مقام سوم در رشته تک خوانی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه استان هرمزگان در مسابقات کشور  مقام اول 
را کسب کردند.
در رشته سرود گروهی و مقام سوم در رشته تک خوانی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه استان هرمزگان در مسابقات کشور مقام اول را کسب کردند.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۵۶

هرمزگان-جام جم انلاین-در رشته سرود گروهی و مقام سوم در رشته تک خوانی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه استان هرمزگان در مسابقات کشور  مقام اول را کسب کردند.

به گزارش  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، دانش‌آموزان با نیازهای ویژه این استان افتخار دیگری را رقم زدند. در این رقابت‌ها که با حضور ۱۱۷ دانش‌آموز از ۱۲ استان برگزار شد، گروه سرود پسران با آسیب ذهنی موفق به کسب مقام اول شدند، بالاتر از استان‌های فارس و مازندران که مشترکاً مقام سوم را کسب کردند و کردستان که به مقام دوم دست یافت. همچنین علی فخری، دانش‌آموز روشندل، در رشته تک‌خوانی با آسیب بینایی مقام سوم را کسب کرد و برگ زرین دیگری را برای استان به ارمغان آورد.

وی در ادامه افزود: که این مسابقات در ۱۱ رشته هنری آوایی و ۶ رشته نمایشی شامل سرود، نماهنگ، آواز (تک‌خوانی)، شاهنامه‌خوانی، نمایش‌نامه‌خوانی، قصه‌گویی داستان‌های قرآنی، همخوانی سوره‌های قرآن، هم‌نوازی، تعزیه‌خوانی، نوازندگی، گویندگی و مجری‌گری در بخش هنرهای آوایی و نمایش صحنه‌ای، نمایش عروسکی، پانتومیم، فیلم کوتاه، نمایش ماورایی و استندآپ کمدی در بخش هنرهای نمایشی برگزار شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: که پیش از این نیز ۴۹ دانش‌آموز با نیازهای ویژه استان توانسته بودند در رشته‌های مختلف ورزشی و قرآن، عترت و نماز، مقام‌های برتر کشوری را کسب کنند. در پایان، وی ضمن تبریک به دانش‌آموزان، مربیان و سرپرستان، برای سایر گروه‌های اعزامی آرزوی موفقیت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها