دکترین نسل‌کشی در سایه تحریف رسانه‌های صهیونیستی

برخیز و اول تو دروغ بگو!

جنگ بیولوژیک علیه کودکان غزه

جنایات رژیم‌صهیونیستی علیه کودکان غزه وارد مرحله تازه‌ای شده است. پس از کشتار وسیع، محاصره و بستن مسیر ورود غذا و دارو و حتی آب به غزه این بار صهیونیست‌ها ویروس فلج اطفال را در باریکه غزه گسترش می‌دهند تا نسل‌های آینده مبارزان فلسطین را بیمار و ناتوان کرده و مرزهای نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت را جابه‌جا کنند!
کد خبر: ۱۴۶۵۴۶۷
 
امروز دویست‌وهشتادونهمین روزی است که نیروهای اشغالگر رژیم‌صهیونیستی به‌صورت متوالی به جنایت نسل‌‌کشی در نوار غزه ادامه می‌‌دهند. در این بین و طبق اعلام نهاد وابسته به سازمان ملل(یونیسف)، از ابتدای جنگ درغزه تاکنون دست‌کم ۱۳هزار و ۸۰۰ کودک در این حملات به شهادت رسیده‌‌اند. موضوعی که فیلیپ لازارینی، رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل هم به آن اذعان داشت و در آوریل۲۰۲۴گفت:«کشتن این تعداد کودک درغزه، بیشتر از تمام قربانیان سراسر جهان در چهار سال اخیر است.» حالا کودکان مظلوم غزه بعدازسوء‌تغذیه‌های شدید براثر جنگ ومحاصره طولانی،حالا با سناریوی جدید اشغالگران برای نسل‌کشی مواجه شده‌اند؛‌ گسترش تعمدی ویروس فلج اطفال درنوارغزه! گویی غزه به محلی برای کشتن بیشترین تعداد کودک در جهان و در کمترین زمان ممکن تبدیل شده است.

بیدار کردن ویروسی خفته برای نسل‌کشی 
ویروس فلج اطفال درسال۱۹۸۸تقریبا به‌طور کامل ناپدید شدواظهارنظرهایی درخصوص ریشه‌کنی کامل آن تاسال۲۰۲۶ وجود داشت، اما حالا طبق اعلام حسام ابوصفیه، رئیس بیمارستان کمال عدوان در شمال نوارغزه، رژیم‌صهیونیستی با جلوگیری از ورود تجهیزات و واکسن‌های لازم برای واکسیناسیون وهمچنین بحران فاضلاب به شیوع عمدی ویروس فلج اطفال مبادرت کرده است. البته چندی پیش هم وزارت بهداشت غزه درخصوص انتشار شمار زیادی از بیماری‌ها ازجمله بیماری‌های واگیردار به‌دلیل بالاآمدن فاضلاب در خیابان‌ها و بین چادرهای آوارگان درنوارغزه و به‌ویژه درمیان کودکان، هشدارهایی را داده بود. ویروسی که نوعی از عفونت را در پی دارد که با تثبیت علائم خفیف یا شدید در بدن کودکان، می‌‌تواند آنان رافلج کند.براساس گزارش رسانه‌های بین‌المللی، این ویروس در فاضلاب غزه یافت شده و یک آزمایشگاه اسرائیلی نیز آن راشناسایی کرده است. این موضوع درحالی‌است که تدروس گبریسوس، رئیس سازمان جهانی بهداشت تنها راهکار مقابله موثر با تهدید ناشی از انتشار ویروس فلج اطفال در سرزمین فلسطین را آتش‌بس در غزه اعلام کرده است. 

ام‌الجرائم رژیم صهیونیستی
جنایت‌های رژیم‌صهیونیستی تمامی ندارد و اشاعه ویروس‌هایی همچون فلج اطفال در نوار غزه، کودکان بی‌گناه را در معرض ابتلا به این بیماری قرار می‌دهد. امیرحسین محبعلی، پژوهشگر حقوق بین‌الملل در گفت‌وگو با جام‌جم با اشاره به ام‌الجرائم انجام‌شده توسط این رژیم توضیح می‌دهد: «جرم دیگری در غزه وجود دارد که مادر همه جرائم است. این رژیم آنچنان نسل‌کشی انجام داده که دیگر ترسی از اشاعه چنین ویروس‌هایی ندارد، چراکه تمامی عناصر مربوط به نسل‌کشی را مرتکب شده است.» 

جنایت علیه بشریت
رژیم‌صهیونیستی ازهیچ جنایتی درغزه فروگذارنکرده است،آنچنان که به گفته علی باقری،سرپرست وزارت امورخارجه کشورمان در این جنایات مرگبار، هر ساعت ۲۰نفر کشته یا زخمی می‌شوند.همچنان که محبعلی، پژوهشگر حقوق بین‌الملل هم می‌گوید:«جرائم و جنایاتی که در غزه انجام می‌شود به چند دسته قابل تقسیم است. دسته اول جنایات جنگی است یعنی اگر آن موقعیت را یک منازعه در نظر بگیریم، رژیم‌صهیونیستی هیچ‌وقت دراین فضا، حقوق جنگ رارعایت نکرده وهمیشه از انواع سلاح‌های کشتارجمعی استفاده کرده و تناسب بین هدف خود از حمله نظامی و تفکیک بین نظامیان و غیرنظامیان را رعایت نکرده است.»وی با اشاره به جنایت این رژیم علیه بشریت می‌افزاید:«ما اگر فرض کنیم که درحال‌حاضر موقعیت صلح در آنجا وجود دارد و موقعیت جنگی نیست، باید ببینیم که حقوق زمان صلح در آنجا رعایت می‌شود یا نه؟ دراین صورت ما با جنایت جدیدی به نام «جنایت علیه بشریت» مواجه می‌شویم. یعنی رژیم‌صهیونیستی تمامی عناصر ضدحقوق‌بشری راعلیه مردم غزه اعمال می‌کند.این جنایت علیه بشریت حتی در زمان صلح هم رخ می‌دهد که یکی از مصادیق آن کوچ‌دادن اجباری، ندادن دارو، گرسنگی‌دادن و اشاعه ویروس فلج اطفال در این منطقه و در قالب جنایت علیه بشریت است.» 

نسل‌کشی توحش‌برانگیز صهیونیست‌ها
توحش رژیم‌صهیونیستی و هدف‌قراردادن غیرنظامیان آن‌هم توسط ویروس فلج اطفالی که مدت‌هاست اثری از آن نیست، یک جنایت جنگی و نسل‌کشی بزرگ است. مسأله‌ای که محبعلی هم آن را تاییدمی‌کند و می‌گوید: «اشغالگران تمام تلاش خود را برای نابودسازی کامل جمعیت فلسطینی به کار گرفته‌اند.رژیمی که به‌صورت مستقیم یک بیمارستان رامورد هدف قرارداده وبه‌صورت عامدانه تبعیض نژادی علیه فلسطینیان را انجام می‌دهد و کودکان را ازخانواده‌هایشان جدا می‌کنند. پس اشاعه ویروس در منطقه برای رژیمی که از هیچ جرم و جنایتی فروگذار نکرده، بعید نیست.»وی همچنین بر این باور است که اشغالگران چنین اقداماتی را حتی در زمان صلح هم انجام داده و امتحان خود را پس داده‌اند. و اینجاست که امروز و در زمان کنونی واقعه کربلا را به‌صورت عینی و مستند در بین کودکان غزه شاهد هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها