مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

نخستین هنرستان‌های تخصصی تجارت کشور در هرمزگان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از راه‌اندازی هنرستان تخصصی تربیت تجار در چهار شهرستان این استان خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از راه‌اندازی هنرستان تخصصی تربیت تجار در چهار شهرستان این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۴۵۳۰

 هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از راه‌اندازی هنرستان تخصصی تربیت تجار در چهار شهرستان این استان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل روز پنجشنبه اظهار کرد: توسعه هنرستان‌های تخصصی یکی از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم بود که تاکید شده است بر اساس سند آمایش سرزمینی و ظرفیت‌های استان راه‌اندازی شود.

وی افزود: با تلاش‌هایی که انجام شد توانستیم دفتر فنی وزارت آموزش و پرورش را اقناع کنیم که سرفصل‌های درسی هنرستان‌های تخصصی گمرک و تجارت را منطبق با نظریات کارشناسی فعالان این حوزه تنظیم کند.

قویدل ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای نخستین بار در کشور طی تفاهم‌نامه‌ای با دستگاه‌های اجرایی مسؤول؛ هنرستان تربیت تجار در استان هرمزگان راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان تأکید کرد: هنرستان تخصصی تربیت تجار در چهار شهرستان میناب، جاسک، بندرلنگه و بندرعباس با همراهی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، سازمان بنادر و دریانوردی، اداره کل صمت هرمزگان و اداره کل گمرک استان تأسیس می‌شود.

قویدل در ادامه با اشاره به برگزاری پروژه مهر در سطح مدارس استان هرمزگان گفت: سال گذشته موفق شدیم در اجرای پروژه مهر رتبه نخست کشور را کسب کنیم که امسال نیز به دنبال همین مهم هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها