محمدحسینی خبر داد:

برگزاری مانور«اطفاء حریق، بدون اعلام قبلی» در بندر شهید باهنر

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از برگزاری یک مانور اطفاء حریق، بدون اعلام قبلی در این بندر خبر داد.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از برگزاری یک مانور اطفاء حریق، بدون اعلام قبلی در این بندر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۶۰۹۸

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از برگزاری یک مانور اطفاء حریق، بدون اعلام قبلی در این بندر خبر داد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی در این ارتباط اظهار کرد: طبق الزامات سازمانی، در این مدیریت در طول هر سال، چهار مانور اطفاء حریق بدون اعلام قبلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مانور، افزود: مانورهای بدون اعلام قبلی با هدف سنجش میزان آمادگی پرسنل بخش‌های مختلف، خصوصا آتش‌نشانی، اورژانس، یگان حفاظت، واحد برق و غیره برگزار می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از افزایش توانمندی پرسنل مرتبط با اطفاء حریق به عنوان یکی دیگر از اهداف برگزاری این مانورها یاد کرد و ادامه داد: این مانور در روزهای پایانی تیرماه، با اعلام حریق در پست برق بندر شهید باهنر برگزار شد که طی آن عملکرد هرکدام از واحدها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

محمدحسینی تختی با بیان اینکه دراین مانور واحدهای مختلف عملکرد خوبی را داشته‌اند، عنوان کرد: علاوه بر مانورهای بدون اعلام قبلی، چهار مانور بزرگ دیگر نیز در طول سال برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت حوادث و خصوصا آتش‌سوزی در مجموعه بنادر به دلیل وجود کالاهای متعدد، آمادگی پرسنل در مقابله با این حوادث حائز اهمیت بسیاری است، چرا که می‌تواند موجب کاهش خسارات جانی و مالی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها