مدیر روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان:

کارگاه آموزشی «طنز و رسانه» در اهواز برگزار می‌شود

به مناسب روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد؛

نخستین نشست هنرمندان نوجوان دختر خوزستانی

نخستین نشست هنرمندان نوجوان دختر خوزستانی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۳۶۹۹

جام جم آنلاین - خوزستان، آرزو حسین سنگی کارشناس بخش کودک و نوجوان حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان درنخستین نشست هنرمندان نوجوان دختر خوزستانی که به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تشکیل مستمر جلسات دورهمی هنرمندان نوجوان اظهار کرد: این رویداد شامل سه بخش آموزش مقدماتی استاپ موشن، ارائه آثار هنری تولید شده توسط هنرمندان نوجوان، کارگاه کلاژ و تهیه اثر گروهی بود که با استقبال چشمگیر نوجوانان مواجه شد. ضمن این‌که موشن گرافی و تدریس کارگاه‌ کلاژ نیز توسط نوجوانان هنرمند اهوازی انجام شده است.

 

به گفته‌ی وی، این نشست باعث شد استعدادهای نوجوانان سنجیده و خلاقیت‌های خفته آنها بیدار شود.

 

حسین سنگی دوره نوجوانی را دوره شکل گیری هویت و شناخت دانش آموزان از خود دانست و افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان تلاش می کند دانش آموزان را در حوزه‌های متعدد هدایت کند تا تجربه‌های متنوعی داشته باشند و اعتماد به نفس قوی به دست آوردند و از شکست‌ها درس بیاموزند.

 

کارشناس بخش کودک و نوجوان حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان عنوان کرد: برنامه ما این است که این سلسله نشست ها به صورت مستمر و با جمع بیشتری از هنرمندان نوجوان از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان برگزار شود، ضمن این‌که به زودی شاهد برگزاری رویداد استانی استاپ موشن برای نوجوانان خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها