استانداریزد:

۷۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل موزه بزرگ یزد نیاز است

یزد- استاندار یزد با بیان اینکه برای تکمیل موزه بزرگ استان به ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: اهتمام جدی ما بر تامین منابع مورد نیاز این مجموعه ارزشمند در کمترین زمان ممکن است.
کد خبر: ۱۴۶۰۳۵۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهران فاطمی در بازدید از محل احداث موزه بزرگ استان با اشاره به اهمیت موزه ها در جوامع مختلف اظهار داشت: موزه بزرگ یزد مجموعه های فاخر و ارزشمند استان در بافت تاریخی است.

وی با بیان اینکه اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی در موزه بزرگ استان انجام شده است، گفت: این مجموعه می تواند شبکه میراثی و گردشگری ما در بافت تاریخی استان را تکمیل کند.

فاطمی با بیان اینکه در سفرهای دور اول و دوم رئیس جمهور شهید به استان برای موزه بزرگ استان ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تزریق و از قِبَل آن، اقدامات زیرساختی بسیار ارزشمندی انجام شده است.

استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: پیگیری های لازم به منظور پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال باقی مانده از اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور شهید، در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: امید است در پرتو اقدامات مورد پیگیری این مجموعه ی موزه ای بسیار بزرگ و ارزشمند هر چه سریعتر ایجاد و مورد استفاده عموم مردم کشور و گردشگران خارجی قرار گیرد.

این موزه که در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع در حال ساخت است افزون بر ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها