تلفات نظامیان صهیونیست در غزه ادامه دارد

ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی‌شدن شمار دیگری از نظامیان صهیونیست در نبردهای جاری در نوار غزه اذعان کرد.
کد خبر: ۱۴۵۹۷۴۵

به گزارش جام جم آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شمار دیگری از نظامیان صهیونیست در نبردهای جاری میان این نظامیان و مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته نوار غزه ۱۰ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۷۳۰ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که ۱۸۸۹ نفر از آنان در جریان تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه دچار جراحت شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از مجموع آمار نظامیان صهیونیستِ زخمی‌شده در جریان جنگ غزه، ۵۷۰ نظامی صهیونیست دچار جراحت شدید شده‌اند.

هلاکت ۶۴۴ نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تایید شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲۵۴ نظامی صهیونیست که در جریان نبرد زمینی در نوار غزه زخمی شده‌اند، در حال حاضر تحت درمان هستند و ۳۱ نفر از آنان با جراحت خطرناک روبرو هستند.

گفتنی است این دست آمارها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در نوار غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها