سمینار آموزشی بازاریابی و فروش در حوزه مشاغل خانگی و صنایع دستی برگزار شد

سمینار آموزشی بازاریابی و فروش محصولات خانگی و صنایع دستی با حضور ۳۰۰ نفر از فعالین این حوزه با هدف افزایش توانمندی تولیدکنندگان، انتقال تجارب و تسری الگوهای موفق مردم محور  برگزار شد .
سمینار آموزشی بازاریابی و فروش محصولات خانگی و صنایع دستی با حضور ۳۰۰ نفر از فعالین این حوزه با هدف افزایش توانمندی تولیدکنندگان، انتقال تجارب و تسری الگوهای موفق مردم محور برگزار شد .
کد خبر: ۱۴۵۹۴۰۱
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سمینار آموزشی بازاریابی و فروش محصولات خانگی و صنایع دستی با حضور ۳۰۰ نفر از فعالین این حوزه با هدف افزایش توانمندی تولیدکنندگان، انتقال تجارب و تسری الگوهای موفق مردم محور با پشتیبانی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و اداره کل ورزش و جوانان  و همکاری ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی؛ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و صندوق کارآفرینی امید، بخشداری مرکزی شهرستان کردکوی و مدیران روستای بالا جاده برگزار گردید.

 در این سمینار روش الگوها و روش های بازاریابی محصولات صنایع دستی و مشاغل خانگی توسط مدرس ارائه گردید. چند الگوی موفق صنایع دستی، مشاغل خانگی، شرکت های پشتیبان فروش و بازاریابی دیجیتال تجربه خودشان را ارائه دادند. سمینار بصورت مشارکتی و کارگاهی بود و شرکت کنندگنندگان گام به گام در مورد محتوای کارگاه مشارکت داشته و اطلاعات خود را به اشتراک می گذاشتند. حدود ۲۵ غرفه نمایش توانمندی های صنایع دستی و مشاغل خانگی نیز محصولات خود را عرضه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها